شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۰۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
در پایان این مراسم محسن بهاروند به عنوان رییس جدید ایرنا استان خوزستان معرفی و از زحمات بیژن ربیعی رییس سابق این مرکز با اهدای لوح سپاس از سوی معاون سیاسی , اجتماعی استاندار قدردانی شد .
 محسن بهاروند رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خوزستان طی مراسمی با حضور معاون پشتیبانی ومنابع انسانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ،معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان معرفی شد.

به گزارش ایرنا حسین رمضانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در این آیین که در دفتر معاونت سیاسی , اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد، خبرگزاری جمهوری اسلامی را کانون اصلی اطلاع رسانی کشور ذکر کرد و افزود:این خبرگزاری در راستای تحقق اهداف وآرمانهای نظام جمهوری اسلامی تلاش می کند.

وی افزود:در حال حاضر نیروهای پرتلاش ایرنا از هر تلاشی برای آگاه کردن آحاد مردم از مسائل واخبار کشور فروگذار نیستند و کار اطلاع رسانی حرفه ای خود را در همه عرصه ها انجام می دهند.

وی جابجایی مدیران استانی این خبرگزاری را در راستای اعتلای کار حرفه ای خبر در ایرنا دانست وگفت: جابجایی تعدادی از روسای مراکز استانها انجام شده و تعدادی راهم پیش روداریم وبا جابجایی مدیران , انگیزه و حرکت جدیدی در ایرنا بوجود می آید.

وی با اشاره به سوابق محسن بهاروند به عنوان مدیر جدید ایرنا در خوزستان اظهار امیدواری کرد :با انتصاب نامبرده در خبرگزاری استان خوزستان کار اطلاع رسانی در خبرگزاری ایرنا این استان شتاب بیشتری بگیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان نیز در این نشست با اشاره به جایگاه رفیع اطلاع رسانی در پیشرفت جامعه , ایرنا را متمایز از سایر رسانه ها ذکر کرد.

فرج الله خبیر افزود:خبرگزاری جمهوری اسلامی با سابقه ای 80 ساله از معدود رسانه ای است که فعالیت های خبری مطلوبی را در عرصه اطلاع رسانی حرفه ای انجام می دهد.

وی با اشاره به جایگاه سیاسی ،اجتماعی ،اقتصادی وفرهنگی استان خوزستان افزود:خوشبختانه از ابتدای شروع بکار دولت در این استان فضایی صمیمی وآرام بر همه عرصه های استان حاکم شده است.

وی در ادامه افزود:ما در استان ضمن استقبال از همه تفکرات سیاسی از همه احزاب وجناح های سیاسی که در چارچوب قانون و نظام به مردم آگاهی بخشی می کنند حمایت وپشتیبانی می کنیم.

معاون سیاسی , اجتماعی استاداری خوزستان با اشاره به فعالیت های انجام شده دولت فعلی در این استان گفت:تمامی دستگاه های دولتی در رأس آن استانداری خوزستان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم خصوصا رفاه مردم و معیشت آنان بکار گرفته است.

وی با اشاره به مصوبات سفر نخست رییس جمهوری به استان خوزستان گفت:مدیریت استان به دنبال احیای 550 هزار هکتار از اراضی خوزستان است که در صورت محقق شدن آن اشتغالزایی خوبی در استان انجام خواهد شد.

وی به بحث تصمیمات دولت برای افزودن محدوده شهرهای آبادان و خرمشهر به منطقه آزاد اروند اشاره کرد و افزود:این موضوع را به جد در دستور کار قرار داده ایم که در صورت تحقق اهداف آن, تحول شگرفی در زمینه اقتصادی به وقوع خواهد پیوست.

در پایان این مراسم محسن بهاروند به عنوان رییس جدید ایرنا استان خوزستان معرفی و از زحمات بیژن ربیعی رییس سابق این مرکز با اهدای لوح سپاس از سوی معاون سیاسی , اجتماعی استاندار قدردانی شد .

در این مراسم هدایت عبدالهی معاونت اداره کل اخبار استانهای ایرنا و رشید بهاروند قائم مقام دانشکده ایرنای کشور نیز حضور داشتند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
comment
0
0
comment ضمن تبریک به رییس جدید..ایا خبر دارند ایرنای خوزستان افراد محدود قبول شده در ازمون استخدامی سال گذشته را جذب می کند یا نه؟ تکلیف چیست؟ ما هنوز سردر گمیم و معلوم نیست سر انجام ازمون چه میشود....
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار