شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۱۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
سید مجید مروج ، یکی از اعضای شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب خوزستان گفت : شورای هماهنگی جوانان اصلاح طلب ، یک حزب سیاسی جدید نیست بلکه از مجموعه ای از احزاب تشکیل شده است که صرفا با هم فکری و هماهنگی با یکدیگر سعی در ارائه ی برنامه های مشترک برای جوانان استان خوزستان دارد.
دومین نشست شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب خوزستان  برگزار شد . در این نشست جوانان احزاب و تشکل های اصلاح طلب خوزستان که نقش بارزی در ستاد دکتر حسن روحانی داشتند و در کسب آرای وی در خوزستان تلاشی  شبانه روزی  کردند ، طی بحث ، هم اندیشی و ارائه ی نظرات گوناگون ، پس از دو جلسه به  این نتیجه رسیدند تا تشکلی با عنوان " شورای هماهنگی جوانان اصلاح طلب خوزستان " و در قالب تشکیلاتی مشورتی و هماهنگی ایجاد شود که  اهداف و برنامه های سیاسی جریان اصلاحات را پی گیری کند.

سید مجید مروج ، یکی از اعضای شورای هماهنگی جوانان احزاب  اصلاح طلب خوزستان گفت : شورای هماهنگی  جوانان اصلاح طلب ، یک حزب سیاسی جدید  نیست بلکه از مجموعه ای از احزاب تشکیل شده است که صرفا با هم فکری و هماهنگی با یکدیگر سعی در ارائه ی برنامه های مشترک برای جوانان استان خوزستان دارد . 

وی اظهار داشت ارتقاء سطح بینش اجتماعی- سیاسی جوانان ، برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی با حضور صاحبنظران سیاسی ، برگزاری جلسات منظم سیاسی- تحلیلی ، پیگیری مطالبات جوانان در استان خوزستان ، تلاش در جهت تحقق برنامه ها و شعارهای دکتر حسن روحانی  و فعال کردن بخش جوانان احزاب اصلاح طلب  استان از مهمترین دستور العمل های این جمع مشورتی است . همچنین ما در این شورا از پیشنهادات صاحب نظران استقبال می کنیم . 
سید مجید مروج  در عین حال به خبرنگار ما گفت : ما سعی می کنیم با جذب سایر فعالین ستادهای دکتر حسن روحانی و دیگر جوانان اصلاح طلب در شهرستانها و با برگزاری ملاقات با چهره های سیاسی استان و مسئولین اجرایی خواسته های جوانان اصلاح طلب و همچنین مشکلات عمومی جوانان را مطرح و پیگیری کنیم . 

وی افزود : دولت تدبیر و امید ، امید تازه ای را در دلها ایجاد کرد که امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولین اجرایی و سیاسی و امنیتی در راستای اهداف امام خمینی ( ره) وانقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهدا ثابت قدم و استوار بمانیم . 

همچنین سید رضا طباطبایی ، دیگر فعال اصلاح طلب و عضو شورای هماهنگی جوانان اصلاح طلب خوزستان  معتقد است شورا یک تشکیلات هماهنگ کننده است و هر حزبی به صورت مستقل نیز فعالیت خود را خواهد داشت . وی در عین حال گفت : شورای هماهنگی به نحوی عمل خواهد کرد که امکان جذب و به کار گیری جوانانی که عضو هیچ تشکیلات یا حزبی نیستند نیز فراهم شود  . 

در این نشست اعضا با انتخاب هیئت رئیسه موقت 5 نفره و بحث پیرامون آیین نامه های اجرایی شورای هماهنگی جوانان اصلاح طلب به کار خود پایان دادند . 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
comment
0
0
comment جلسه به ریاست کیانوش بود بعد هم دستوراتی داد حاضرین بله قربان گو
comment
اسماعيل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
comment
0
0
comment سلام خوشا به سعادت انها سبك بال رفتند و عرش رسيدن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
comment
0
0
comment آخرش تا یه... بپا نکنید آروم نمی نشینید . می دونم چاپ نمی کنی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار