شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۱۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
انتخاب سید شریف حسینی به عنوان نماینده تام الاختیار کمیته تحقیق و تفحص از شرکت فولاد خوزستان
با انتخاب سید شریف حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده تام الاختیار کمیته تحقیق و تفحص از شرکت های فولادی خوزستان ، تحقیق و تفحص از این شرکت کلید خورد.


شوشان: با انتخاب سید شریف حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده تام الاختیار کمیته تحقیق و تفحص از شرکت های فولادی خوزستان ، تحقیق و تفحص از این شرکت کلید خورد. 

در همین زمینه سید شریف حسینی به شوشان  گفت : تحقیق و تفحص از صنعت فولاد که چندی پیش در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی نهایی شده و به تایید مجلس نیز رسیده ، وارد فاز اجرایی خود شده است . وی گفت : کمیته تحقیق و تفحص به منظور بررسی نحوه واگذاری ها ، خرید و فروش سهام ، استخدام ها ، پروژه ها و ... از امروز در شرکت فولاد خوزستان مستقر خواهد شد. 

نماینده مردم اهواز گفت :  وظایف این کمیته در راستای بررسی عملکرد و بررسی نقاط قوت و ضعف صنعت فولاد بوده و اعضای هیات تحقیق و تفحص پیشنهادات و راهکارهایی نیز برای بهبود وضعیت شرکت فولاد ارایه خواهند کرد.

سید شریف حسینی در پایان گفت :  چنانچه کارکنان و شهروندان در خصوص عملکرد و اقدامات شرکت فولاد شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به کمیته تحقیق و تفحص مستقر در شرکت فولاد خوزستان مراجعه و یا تماس حاصل نمایند.


مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۴
comment
comment
رحیمی
|
United States
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
comment
0
9
comment یک اقدام کاملا انتخاباتی برای مجلس آینده است مثل سئوال از وزیر کشور و یا قهر اخیرشان ازمجلس است. بروید این دولت نوپا را برای رضای خدا کمک کنید شما که می‌دانید این تحقیق و تفحص مشکلی را از دوش مردم بر نمی دارد نمونه واضح آن. تحقیق وتفحص از خودرو سازی است که به مردم گزارش دهید به چه نتیجه ملموسی رسیده است!
comment
فولاد
|
United Kingdom
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
comment
0
2
comment شرکتی که سود ده هست چه نیازی به تحقیق و تفحص داره؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
comment
0
2
comment بیخ گوش همین نمایندگان فولاد کاویان را واگذار کردند و حالا هم تا مرز تعطیلی پیش رفته و تولیدش 10 در صد شده.واقعا اینها خبر ندارند.از واگذاری کاویان 10 سال هم گذشته.
comment
ایران زیبا
|
Ireland
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
comment
0
2
comment بهتر بود این تحقیق و تفحص رو از نورد و لولهاهواز شروع می کردید که ورشکستش کردن نه شرکت سود ده فولاد خوزستان که انصافا آقای شریفی درست عمل کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار