اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
تیم کشتی دانشگاه شهید چمران اهواز قهرمان کشتی فرنگی دانشجویان منطقه 4 دانشگاه های کشور شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در این مسابقات که روزهای 5 و 6 تیرماه،  به میزبانی دانشگاه لرستان با حضور10 تیم از دانشگاه های منطقه 4 کشور برگزار شد، تیم کشتی فرنگی دانشجویان شهید چمران اهواز  با کسب 4 نشان طلا، یک نقره و یک برنز و در مجموع با 69 امتیاز، با اقتدار عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورد.
در این رقابت ها، دانشگاه های لرستان و اصفهان نیز به  ترتیب با کسب 55 و 50 امتیاز مقام های دوم و سوم  را کسب نمودند.
از تیم کشتی فرنگی دانشگاه شهید چمران اهواز که با مربیگری مجتبی کبابی در این رقابت ها شرکت کرده بود، فرهاد کفایی زاده، مسعود مرادی، کریم کعب عمیر و مهدی تختایی به ترتیب در اوزان 120 ، 85 ، 75 و 59 کیلوگرم نشان طلا، فرشاد رضایی نشان نقره و بهنام لرستانی نشان برنز این مسابقات را ازآن خودکردند.
در مسابقات کشتی آزاد نیز که با شرکت  17 تیم برگزار شد، در پایان تیم کشتی آزاد دانشگاه شهید چمران اهواز پس از تیم های دانشگاه لرستان و رامین خوزستان با کسب 42 امتیاز مقام سومی این مسابقات  را از آن خود کرد.
دانشگاه لرستان با72 امتیاز به مقام قهرمانی و دانشگاه رامین خوزستان تنها با دو امتیاز اختلاف نسبت دانشگاه شهید چمران به مقام دومی این مسابقات دست یافت.
برای تیم کشتی آزاد دانشگاه سعیدجمالی و اسماعیل عزیزی به ترتیب در57 و 65  نشان نقره و عارف دهقانی در98 کیلوگرم  نشان برنز کسب نمودند.
در مسابقات کشتی آزاد دانشگاه های کشور، بهروز هندیجانی مربی گری تیم دانشگاه شهید چمران اهواز را به عهده داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار