اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
رییس پلیس راه استان خوزستان
رییس پلیس راه استان خوزستان گفت: در بعضی جاده‌های ترانزیتی خوزستان آمار تصادفات بسیار بالا است که باید در این جاده‌ها دوربین کنترل و سرعت سنج نصب شود.
قاسم قدرتی با اشاره به روستاهایی که در مسیر جاده قرار دارند اظهار کرد: 39 درصد تصادفات در جاده‌هایی رخ می‌دهد که از وسط روستا و یا شهر‌ها می‌گذرند.

وی با تاکید بر اینکه برای کاهش تصادفات در جاده‌های روستایی باید تدابیری اندیشده شود بیان کرد: در بعضی از جاده‌های ترانزیتی خوزستان آمار تصادفات بسیار بالا است که باید در این جاده‌ها دوربین کنترل و سرعت سنج نصب شود.

رییس پلیس راه استان خوزستان گفت: هرجا که سرعت عامل تصادفات باشد با نصب تابلو و دوربین می‌-توان جلوی تصادفات را گرفت و سرعت را کنترل کرد.

وی احداث جاده کمربندی، وجود علائم هشدار دهنده و رعایت سرعت مطمئنه را از راهکارهای کاهش تصادفات در خوزستان عنوان کرد.

قدرتی جدا سازی مسیرهای رفت و برگشت در مکان‌های بحرانی، ایجاد شیارهای لرزاننده برای هوشیاری رانندگان و ایجاد روشنایی در 30 کیلومتری شهر اهواز را از دیگر راهکارهای کاهش تصادفات در مسیرهای بین شهری استان خوزستان اعلام کرد.

وی، مدیریت سرعت، احداث آزاد راه‌ها و بزرگراه‌ها، ساخت جاده‌های کمربندی و بررسی کانون‌های حادثه خیز را از مواردی دانست که در کاهش سوانح رانندگی تاثیر گذار هستند.

رییس پلیس راه استان خوزستان تاکید کرد: برای کنترل ترافیک باید از وسایل و امکانات مکانیزه و فن آوری و تکنولوژی روز دنیا استفاده کرد زیرا که آب و هوای خوزستان به گونه‌ای است که هر چه از امکانات به جای نیروی انسانی در هوای گرم استفاده کنیم بهتر است.

وی محورهای حادثه خیز خوزستان را سه راهی هفتگل به غیزانیه، هفتگل به باغ ملک، باغ ملک به ایذه، رامهرمز به بهبهان و دیلم به هندیجان اعلام کرد.

قدرتی مسیرهای اهواز- اندیمشک به پل زال، اهواز - مسجد سلیمان، رامشیر به ماهشهر و هویزه به بستان را از دیگر محورهای حادثه خیز در استان خوزستان نام برد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار