شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه امیرالمومنین و دانشگاه شهید چمران اهواز به امضای حضرت آیت الله موسوی جزایری و دکتر محمد رعایایی سرپرست این دانشگاه رسید.

در شب میلاد مبارک حضرت امام مجتبی(ع)، نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و با حضور هیئت رییسه و روسای دانشکده های دانشگاه شهید چمران اهواز در محل این دانشگاه برگزار گردید. پس از نماز حاضران افطار نمودند و سپس متن تفاهم نامه به امضای طرفین رسید. پیش از امضای تفاهم نامه دکتر محمد رعایایی، طی سخنانی و با ارائه آمار، گزارشی از وضعیت رشته های تحصیلی و برنامه های آینده دانشگاه را بیان نمودند و خواستار توجه بیشتر مسئولان استان به این دانشگاه و اهتمام به حقوق و جایگاه واقعی آن شدند.

در ادامه حضرت آیت الله جزایری، با تاکید بر نقش دانشگاه در تربیت و آموزش جوانان و هدایت آنان در خدمتگذاری به جامعه و بیان پیشینه ای از دانشگاه شهید چمران و نقش محوری آن در توسعه استان خوزستان، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری و دفاع از حقوق دانشگاه اعلام نمودند. گفتنی است که در این مراسم حجت الاسلام سید محسن شفیعی مسئول استانی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و جمعی از مسئولان دانشگاه امیرالمومنین نیز حضور داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار