اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
فرماندار آبادان:
جلسه فوری پیرامون بررسی آخرین وضعیت حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری کادوس 4 واقع در خیابان ته لنجی آبادان برگزار شد. در این جلسه فرماندار ویژه آبادان به نهادهای ذیربط دستور داد که هر چه سریعتر به وضعیت خسارت دیدگان حادثه آتش سوزی رسیدگی شود.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، جلسه فوری پیرامون بررسی آخرین وضعیت حادثه آتش سوزی  مجتمع تجاری کادوس 4 واقع در خیابان ته لنجی آبادان برگزار شد.
در این جلسه فرماندار ویژه آبادان به نهادهای ذیربط دستور داد که هر چه سریعتر  به وضعیت خسارت دیدگان حادثه آتش سوزی رسیدگی شود
شهبازی در این خصوص ضمن انتقاد از نداشتن پایان کار این مجتمع گفت: چگونه ممکن است ساختمانی که به این وسعت می باشد بدون پایان کار فعالیت خود را آغاز کرده است.
فرماندار آبادان ضمن تشکر از همکاری همه ارگان ها تصریح کرد: از پالایشگاه ، پتروشیمی، اداره بندر و دریانوردی، آتش نشانی خرمشهر و بندر امام که در اطفاء این حریق کمک رسان بودند تشکر و قدردانی می کنم.
شهبازی گفت: از شهرداری توقع داریم هر چه سریعتر کمبود نیرو و فقدان امکانات فنی بر طرف شود و در این هفته قطعاً از نهادهای خدماتی شهرداری از نظر میزان آمادگی در مواقع بحرانی و تجیهزات فنی بازدید صورت خواهد گرفت.
وی در خصوص نحوه درج اخبار مربوط به حادثه حریق در فضای مجازی تصریح نمود: بنده فقط دو مورد مصاحبه با صدا و سیمای مرکز آبادان و خبرگزاری ایسنا داشته ام و صرفاً گزارش ما وقع بوده است و از باب احاله تقصیر یا مسبب وقوع حادثه به کسی یا دستگاه خاصی نبوده است، اما یقیناً در جریان رسیدگی چنانچه مشخص شود که دستگاه یا فردی در انجام وظایف خود اهمال یا تعلل نموده در مقابل قانون قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است از جمله مصوبات ذیل در جلسه فوق به تصویب رسید:
 بررسی و رصد کردن سانحه آتش سوزی توسط دادستان آبادان و پاکسازی وضعیت ظاهری محل حریق و معرفی صاحبان مغازه های خسارت دیده جهت اخذ وام و تأمین تجیهزات واحد آتش نشانی توسط شهرداری آبادان.
گفتنی است صبح امروز ساعت 6:40 دقیقه صبح پاساژ تجاری کادوس 4 آبادان واقع در خیابان ته لنجی به علت نامعلومی دچار حریق شد که منجر به آسیب کلی به بیش از 142 واحد تجاری این مجتمع گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار