اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
در این جلسه عزیزاله شهبازی ضمن تقدیر از زحمات کلیه دست اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت خاطر نشان کرد:برقراری امنیت و توجه به مقوله سلامت پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و بویژه دولت تدبیر و امید می باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، در این جلسه عزیزاله شهبازی ضمن تقدیر از زحمات کلیه دست اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت خاطر نشان کرد:برقراری امنیت و توجه به مقوله سلامت پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و بویژه دولت تدبیر و امید می باشد.

فرماندار ویژه آبادان به رفع موانع و مشکلات حوزه بهداشت و سلامت شهرستان اشاره نمود و تصریح کرد: برای رفع موانع و مشکلات در حوزه بهداشت و سلامت شهرستان آنچه در اولویت قرار دارد شناسایی موانع در چالش های فرا روی این بخش می باشد.

وی به لزوم توجه ویژه به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان و ضرورت مدیریت آنها در پیشبرد اهداف تأکید نمود و افزود:روسای محترم بیمارستان ها و مسئولان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان با عنایت به گستره حوزه فعالیت و کارکرد خود لازم است در اسرع وقت طرح مدون، مستند، جامع و آماری در راستای رفع مسائل، مشکلات و ارائه راهکار با در اولویت قرار دادن تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام گردآوری و ارائه نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار