اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی
ماندگاری این روز چون برای حق است همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجامع بین‌المللی با اختیار سکوت در مقابل جنایت‌های استکبار و رژیم صهیونیستی، جایگاه خود را زیر سوال برده‌اند.

سید شریف حسینی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: حماسه امروز و حضور مردم در صحنه اعلام انزجار مردم نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه حقوق بشر و مجامع بین‌المللی متاسفانه در برابر این جنایات سکوت اختیار کرده و جایگاه خود را زیر سوال می‌برند، گفت: این مردم عدل را در برابر ظلم و حق را در برابر باطل قرار داده و به همراهی و همبستگی همه ملت‌های مسلمان پیام روز قدس را به مجامع بین‌المللی می‌رسانند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سه پیام روز قدس که همان استقامت مردم فلسطین و پیام انزجار مردم در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین پیام وفاداری ما و ملت‌ها به امام راحل است را امروز تعیین می‌کنند.

حسینی تاکید کرد: ما امروز با امام و رهبر خود هم پیمان شده‌ایم و تجدید میثاقی دوباره می‌بندیم و این راه را ادامه می‌دهیم.

وی ضمن اشاره به حضور همه اقشار مختلف مردم در این روز خاطرنشان کرد: ماندگاری این روز چون برای حق است همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان از همه اقشار با وحدت کلمه امروز نشان دادند که باید این غده سرطانی را از نابود کرد، اضافه کرد: تا زمانی که این اتحاد بین تمام قومیت‌ها حفظ شده است هیچکس نگاه چپ به این نظام نخواهد کرد.

حسینی در پایان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در صحنه افزود: در این هوای گرم و با زبان‌های روزه و این اتحاد همچنان دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید خواهیم کرد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
رزمنده دفاع مقدس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
comment
0
0
comment نماینده اهواز هستید یا بهبهان و..
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار