اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
امام جمعه اهواز:
آیت الله جزایری با ابراز نگرانی از وضعیت بیکاری در استان ،و گفت: ما باید به سمت اشتغال مولد برویم چون دیگر اشتغال در بخش های دولتی امکان پذیر نیست.
 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با محکوم کردن تجاوز ددمنشانه صهیونیست ها به مردم مظلوم غزه و کشتار و کودکان و زنان بی دفاع گفت: وحشی هاگری صهیونیست ها از حد گذشته است از این رو همه جهانیان باید مقابل این رژیم سفاک بایستند.

 آیت الله ˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدی امام خمینی (ره) این شهر با تقبیح سکوت همراه با رضایت سران مرتجع منطقه و سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشر در برابر این کشتار بی سابقه و فجیع بیان کرد:موضع سران کشورهای اسلامی و اتحادیه عرب در برابر جنایات بی حد و حصر صهیونیستها سخیف و بی ارزش بود و این موضع گیری ها دشمن غاصب صهیونیستی را به ادامه جنایات خود گستاخ تر کرده است.

خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه جنایات صهیونیستها نمی تواند آنها را از نابودی و زوال حتمی نجات دهد افزود: این وعده قرآنی است که ظلم و خیانت پایدار نیست و صهیونیست ها به سزای اعمال ننگین و غیرانسانی خود خواهند رسید.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه جنایات صهیونیست ها در غزه مظلوم را صفحه سیاهی در تاریخ توصیف و خواستار توقف این جنایات که مایه شرمساری شورای امنیت سازمان ملل متحد است شد.

وی با تجلیل از حماسه حضور مردم ایران به ویژه خوزستانی ها که در هوایی بسیار گرم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و فریاد حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف را سر دادند تقدیر کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) را که جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز قدس نامگذاری کردند اظهار داشت: امروز ملت های مسلمان و آزاده در سرتاسر جهان در لبیک به فراخوان امام راحل و مقام معظم رهبری به خیابان ها آمده و نفرت و انزجار خود را از جنایات وحشیانه صهیونیست ها در نوار غزه و کشتار بی رحمانه فلیطینی ها ابراز داشتند.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه خطاب به ملت مظلوم فلسطین گفت: ما امروز به همه مردم فلسطین اعلام می کنیم که ملت ایران شما را تنها نخواهد گذاشت و تا پای جان از شما و آرمان آزادی قدس شریف دفاع و حمایت خواهد کرد.

وی روز قدس را به تعبیر امام خمینی(ره) روز اسلام و رسول الله(ص) و برائت از صهیونیستها خواند و گفت: موضع ما در برابر صهیونیست ها ثابت است و آنان را نه تنها هرگز به رسمیت نمی شناسیم بلکه به محو این غده سرطانی از روز زمین اعتقاد راسخ داریم.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از خطبه دوم نماز با گرامیداشت پنجم مرداد 1358سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ه) به امامت مجاهد نستوه آیت الله طالقانی گفت: نماز جمعه برکات زیادی برای ملت ما داشته است.

وی با تبریک سالروز عملیات مرصاد در مرداد ماه 1367و ضربه مهلک رزمندگان اسلام به پیکر منافقین ملحد و مجرم که با همراهی رژیم بعثی عراق قصد داشتند نظام اسلام را تضعیف و در نهایت نابود کنند اظهار داشت: خداوند با دستان قدرتمند رزمندگان اسلام ، منافقین کوردل را به جهنم فرستاد.

آیت الله موسوی جزایری با ابراز نگرانی از وضعیت بیکاری در استان ، فراگیر کردن آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای را در ایجاد اشتغال بسیار موثر دانست و گفت: ما باید به سمت اشتغال مولد برویم چون دیگر اشتغال در بخش های دولتی امکان پذیر نیست.

خطیب جمعه اهواز در خطبه نخست نماز ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اجتناب از گناه و معاصی فرا خواند و در ادامه گفت: روز جمعه متعلق به امام زمان (عج) و روز استجابت دعاست.

وی همه مردم را به بهره گیری بیشتر از روزهای پایانی ماه مبارک رمضان دعوت کرد و گفت: ماه رمضان فرصتی برای نزدیکی به خدا و استغفار و طلب آمرزش گناهان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار