اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
طي حكمي رسول صالحي از سوي مدير عامل شركت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر جدید روابط عمومی و آموزش همگانی اين شركت منصوب شد. البته این بار، مدیر منصوب شده، همچين جدید هم نیست و یک انتصاب مجدد به حساب می آید. 
رسول صالحی دانش آموخته دانشگاه امام صادق(ع) در رشته معارف اسلامي و علوم سياسي است و سابقه تهیه کنندگی شبکه بین المللی خبر طی سالهای 82 - 84، خبرنگار صدا و سیمای خوزستان 84-86 ، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا خوزستان 86-88 ، مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان 88-91 و رییس دفتر هیات مدیره و مدیر عامل آبفا خوزستان را تا پیش از این انتصاب در کارنامه کاری خود داشته است و تعامل وی با رسانه ها و تکریم ارباب رجوع مثال زدنی است که مسلماً انتصاب مجدد وی نوید عملکردی بهتر از گذشته با توجه به تجارب اندوخته شده را دارد. 
پیش از این انتصاب، احمد ضمیری به مدت 4 سال مدیریت روابط عمومی آبفای خوزستان را عهده دار بود که باید از وی نیز به نیکی یاد کنیم چرا که او هم در کار خود جدی، خلاق و مردمدار بود که از صفات خوب یک مدیر روابط عمومی است، ضمن اینکه او توانست به اتفاق دیگر همکارانش، رتبه سوم روابط عمومی را بین شرکت ها و سازمان های استان کسب کند. راوی اطمینان دارد که مهندس علیمرادی از ضمیری متناسب با تخصص وی در جایگاه مناسبی بهره خواهد برد.

پایگاه خبری شوشان برای رسول صالحی در آغاز مدیریت جدید در روابط عمومی آبفا استان آرزوی موفقیت می کند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار