اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۴
فرماندار ویژه آبادان خواستار شد
عزیزالله شهبازی عصر امروز در جلسه شورای اداری در محل تالار غدیر فرمانداری ویژه شهرستان اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده از طریق مدیرعامل آبفا خوزستان و با همراهی نمایندگان مردم آبادان در مجلس مقدار 60 هزار متر مکعب آب به ظرفیت آب شرب آبادان افزوده شد.
فرماندار ویژه آبادان از افزودن 60 هزار متر مکعب به ظرفیت آب شرب شهرستان خبر داد.

عزیزالله شهبازی در جلسه شورای اداری در محل تالار غدیر فرمانداری ویژه شهرستان اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده از طریق مدیرعامل آبفا خوزستان و با همراهی نمایندگان مردم آبادان در مجلس مقدار 60 هزار متر مکعب آب به ظرفیت آب شرب آبادان افزوده شد.

وی افزود: با این کار بخشی از مشکل آب شرب مناطق شهری آبادان؛ چوئبده، ‌اروندکنار و مینوشهر جبران شد.

فرماندار ویژه آبادان خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهر عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی و اداری شهر بر اساس وظایف ذاتی کار خود را انجام دهند تا زحمتی برای مدیریت شهرستان ایجاد نشود.

وی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا پاسخگویی به مطالبات مردمی به شکل فوری انجام شود و در ادامه تصریح کرد: دوستان باید در جریان تمام موضوعات باشند و وظایف اداری و سیستماتیک خود را مرور کرده و از کوتاهی در انجام کارها و وظایف ذاتیشان پرهیز کنند.

شهبازی با اشاره به اینکه نباید وقت نمایندگان را با پیگیری موضوعات پیش پا افتاده و قابل پیگیری و رفع در سطح شهرستان و استان گرفت یادآور شد: باید وقت نمایندگان را برای پیگیری مسائل کلان شهری آزاد گذاشت تا بتوانیم آن نتیجه مطلوبی را که مد نظر همگان است حاصل کنیم.

وی اضافه کرد: پیگیری مصوبات باید از سوی مسئولان و اعضای شوراها و کارگروه‌های مختلف شهری مورد توجه خاص قرار گیرد و ‌این برازنده تشکیلات اداری یک شهرستان در حد و اندازه آبادان نیست که مسئولانش در تحقق مصوبات کوتاهی کنند.

معاون استاندار خوزستان با تأکید بر مستند بودن حرف‌ها و آماری که مسئولان دستگاه‌های اجرایی از روند اجرای کارهای در واحدهای متبوعه‌شان می‌زنند، تأکید کرد: برنامه راهبردی شهرستان باید هر چه سریع‌تر ارائه شود.

وی با انتقاد از برخی مسئولان در خصوص اینکه آنان در گفت‌وگو با رسانه‌ها از بسیاری مسائل دم می‌زنند اظهار کرد: این دسته از مسئولان هنگامی که از آنها برای شرکت در جلسات مختلف در فرمانداری و یا کارگروه‌ها دعوت می‌شود حضور پیدا نمی‌کنند؛‌ اما از این پس تکلیف ما با این مدیران مشخص خواهد بود.

شهبازی تصریح کرد: به کرات موضوع خرید مواد مورد نیاز شرکت‌ها، دستگاه‌ها و ادارات شهری از کارخانجات تولیدی درون منطقه را گوشزد کرده‌ایم ضمن آنکه تاکید ما و استاندار خوزستان نیز علاوه بر این مسئله بر موضوع به‌کارگیری نیروهای مورد نیاز در بحث استخدامی از نیروهای بومی منطقه است.

وی در پایان از رسانه‌ها خواست تا در صورت اطلاع از به‌کارگیری نیروی غیربومی در بحث استخدامی‌ها مراتب را جهت پیگیری و برخورد با آن به اطلاع فرمانداری برسانند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار