اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
دبیر ستاد برگزاری مراسم روز خبرنگار در اهواز گفت: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه در اهواز برگزار می‌شود.

حسن فارسی‌زاده  اظهار کرد: مراسم روز خبرنگار امسال با شعاری محوری "رسانه پویا، حمایت مردم” و با گرامیداشت شهدای رسانه به‌ویژه شهید صارمی و با حضور فعالان عرصه رسانه برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به رویکرد مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبنی بر واگذاری امور مرتبط با رسانه به فعالان این عرصه، جمعی از فعالان رسانه‌ای استان (ترکیبی از نشریات سراسری، استانی و محلی و خبرگزاری‌ها) برای مشارکت در برگزاری مراسم روز خبرنگار دعوت شدند و جلسات متعددی با حضور این افراد برگزار شد. همچنین در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دست‌اندرکاران برگزاری مراسم روز خبرنگار با معاونت سیاسی اجتماعی استانداری پیرامون چگونگی برگزاری مراسم و حمایت و پشتیبانی از این برنامه، مباحث متعددی مطرح و تمهیدات لازم در این خصوص پیش‌بینی شد.

فارسی‌زاده با اشاره به اینکه همواره در خصوص توجه بیشتر به اصحاب رسانه در زمینه مسائل مختلف رسانه‌ای و حمایتی مباحثی مطرح بوده است، تصریح کرد: با توجه به شعار محوری امسال، برگزاری یک میزگرد با حضور فعالان عرصه رسانه در استان پیش‌بینی شده که این میزگرد در مراسم روز خبرنگار برگزار می‌شود و امیدواریم برخی دغدغه‌های این قشر مورد بحث و توجه قرار گیرد و منجر به تصمیم‌گیری شود.

دبیر ستاد برگزاری مراسم روز خبرنگار در اهواز خاطرنشان کرد: همچنین فراخوانی برای جمع‌آوری گزارش‌های تاثیرگذار مطبوعات و خبرگزاری‌های استان منتشر شده و بر این اساس رسانه‌ها گزارش‌های برتر خود در یک سال گذشته را به ستاد برگزاری ارائه می‌دهند و پس از بررسی آثار از سوی ستاد، آثار برتر معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: مراسم روز خبرنگار در واقع تجمعی از فعالان رسانه‌ای استان است که این جمع توقع دارند که مسئولان و مدیران به نظرات و خواسته‌های آنها توجه داشته و همواره شان رسانه‌ای آنها را حفظ کنند و این موضوع به‌ویژه هنگام تهیه اخبار و گزارش‌ها رعایت شود، زیرا وظیفه جامعه رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه و البته منطبق با رعایت قانون و حفظ مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فارسی‌زاده گفت: مراسم روز خبرنگار عصر روز پنجشنبه 16 مرداد در سالن آمفتی‌تئاتر سازمان آب و برق استان (گیت بوستان) و با حضور مسئولان ارشد استان و به‌ویژه استاندار خوزستان برگزار می‌شود و امیدواریم اصحاب رسانه استان در این مراسم حضور فعال داشته باشند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
comment
0
0
comment عصر روز پنج شنبه مسابقه فولاد با پرسپوليس است.نميشد همان روز 17 مرداد برگزار مي كرديد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار