شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
مدیرعامل هلال احمر خوزستان:
در رمضان امسال 35 هزار نفر از سفره های مهربانی جمعیت هلال احمر در سطح استان بهره مند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: در رمضان امسال 35 هزار نفر از سفره های مهربانی جمعیت هلال احمر در سطح استان بهره مند شدند.

دکتر علی خدادادی هدف از اجرای این طرح را رسیدگی به نیازمندان برشمرد و گفت: امسال با تأسی از سنت حسنه حضرت علی (ع) در دستگیری از نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان و با همکاری و مشارکت 305 نفر از خیرین و توانمندان و مشارکت بیش از 850 نفر از داوطلبان سفره های مهربانی در خانه های داوطلبی جمعیت هلال احمر، مساجد و حسینیه های استان خوزستان برپا شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح سفره های مهربانی در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و با مشارکت خیران و داوطلبان جمعیت انجام شده است افزود: در ماه مبارک رمضان امسال، با برپایی سفره ‌های مهربانی داوطلبان در دو بخش روستایی و شهری، نیازمندان و بیماران صعب‌ العلاج، زنان سرپرست خانواده یا خانواده ‌های بی ‌سرپرست، ایتام و خانواده‌ های کم برخوردار مناطق محروم، خانواده‌ های زندانیان و محرومان، معلولان، سالمندان و از کار افتادگان اطعام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان تصریح کرد: از تعداد 407 سفره افطار در طرح سفره های آسمانی، 297 سفره در مناطق محروم شهری و 110 سفره در مناطق روستایی برپا شدند که ارزش ریالی این سفره ها معادل 3 میلیارد و 647 میلیون ریال برآورد شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار