اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۵
معاون استاندار خوزستان خواستار شد
عماد خواستار استفاده از نیروهای بومی مهارت دیده‌ در فرصت‌های شغلی استان شد.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی استانداری خوزستان خواستار استفاده از نیروهای بومی مهارت دیده‌ در فرصت‌های شغلی استان شد.

علی عماد  اظهار کرد: نخستین بار است که از نمایشگاه فنی و حرفه‌ای بازدید کرده‌ و کارهای خوبی در این نمایشگاه صورت گرفته است.

وی افزود: حرکت خوبی به واسطه‌ مراکز فنی و حرفه‌ای در سطح استان انجام گرفته و قابل تقدیر است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی استاندار خوزستان با بیان اینکه آموزش مهارت آفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای لازم جامعه امروز ما است ادامه داد: به هر صورت تکنولوژی جدید وارد بازار کشور می‌شود و نیاز بازار نیز روز به روز گسترده‌تر می‌شود طبعاً نیروهای تحصیل کرده‌ و غیرتحصیل‌کرده نیاز به این مهارت‌ها دارند.

وی بیان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای در 52 مرکز به صورت دولتی و 800 مرکز به صورت آزاد و خصوصی آموزش داده می‌شود و ما به واسطه‌ این آموزش‌ها می‌توانیم خدمات به خارج از کشور صادر کنیم.

عماد در خصوص برنامه‌ اشتغال این نیرو‌ها گفت: بخشی بستگی به درآمد کشور دارد و بخش دیگر نیز به رونق اقتصادی؛ که سیاست‌های دولت در این بخش این است که تلاش کنند تا رونق اقتصادی کشور به سال 90 بازگشته تا زمینه اشتغال این افراد فراهم شود.

وی در ادامه در خصوص اینکه چرا شرکت‌ها از نیروهای بومی مهارت دیده استان خوزستان استفاده نمی‌کنند اظهار کرد: برخی از مدیران و متولیان کارهای فنی در این نمایشگاه گلایه‌هایی در همین خصوص داشتند که سیاست استاندار و معاون وی این است که از توان نیروهای بومی استان در شرکت‌ها و ارگان‌ها استفاده کنند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی استاندار خوزستان در پایان عنوان کرد: قول حمایت به این افراد در آینده می‌دهم که از توانایی‌ها و نیروی آن‌ها بیشتر استفاده شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
comment
1
1
comment خوب است جناب ... شفاف توضیح دهند که اخیرا چه کسی را به توصیه ... به آقای... برای استخدام معرفی کردند !!! اسناد و سوابق موجود است اگر لازم شد منتشر می کنم ...
پاسخ ها
comment
علي يزدان خواه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
comment
comment جناب آفايا خانم ناشناس بهتر است منتشر كنيد ايشان باسوابق روشن از جمله فرماندار نمونه كشور وكاملا دلسوز به مسايل ومشكلات استان نمونه مديري موفق وبي طرف شهره خاص وعام است به جاي تهديد بهتر است منطقي فكر كني به آخرت هم فكر كن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
comment
0
1
comment جنابعالی اول تکلیف آزمونهای استانداری رو روشن کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار