شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
بازتاب واکنش روزنامه فرهنگ جنوب به برگزاری کنسرت خواجه امیری در خبرگزاری ایرنا
احسان خواجه امیری قطعات خویش را در جمع علاقمندان به موسیقی پاپ اجرا کرد. از آهنگ های زیبایی که اجرا شد می توان به "نابرد رنج" ،"سلام آخر " ، "تمام قلب من " ،"هیچ حسی شبیه تو نیست " و ... چندین آهنگ دیگر اشاره کرد.
شوشان -سارا ممبینی : کنسرت احسان خواجه امیری طی دو شب متوالی و در چهار سانس  در اهواز  برگزار شد و این هنرمند  قطعات خویش را در جمع علاقمندان به موسیقی پاپ  اجرا کرد. از آهنگ های زیبایی  که اجرا شد می توان به "نابرد رنج" ،"سلام آخر " ، "تمام قلب من " ،"هیچ حسی شبیه تو نیست " و ... چندین آهنگ دیگر اشاره کرد  .یکی از نکات مهم در خصوص اجرای این برنامه  این است که آمران رفتارهای غیرقانونی دریافتند که عمل به قانون برتر از هر اعمال نظر و سلیقه ی شخصی است همچنین بر همگان روشن شد کسانی که سعی دارند از مقدسات و ارزشهای مورد احترام جامعه در جهت پیشبرد اهداف شخصی خویش استفاده کنند جایی در میان مردم ندارند . 
در این کنسرت نظم و رفتار قانونمند مردم و احترام آنها به شئونات اسلامی   قابل توجه بود و قبل از اجرای تمامی سانس های موسیقی ،حاضران   به مدت 30 ثانیه به احترام قربانیان حادثه ی هواپیمایی تهران -طبس و قربانیان جنایات اسرائیل در غزه سکوت اختیار کردند . 

خبرگزاری ایرنا در خبری که منتشر کرد واکنش روزنامه فرهنگ جنوب به برگزاری این کنسرت  را مورد ارزیابی قرار داده است . خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران نوشت : 
 روزنامه فرهنگ جنوب در ستون ˈذره بینˈ خود به واکنش موافقان و مخالفان یک کنسرت موسیقی در سینما هلال اهواز پرداخته و مخالفان را به واقعی بینی و درک درست تر از موقعیت و جایگاه موسیقی در جوانان ایرانی فرا خوانده است.

به گزارش ایرنا نگارنده این ستون درجمع بندی نظرات برخی خوانندگان این روزنامه نوشته استˈ احسان خواجه امیری هزار بار ارجحیت دارد بر خوانندگان لس آنجلسی یا بسیاری از خوانندگان زیرزمینی که الان میان جوانان و نوجوانان کشورمان موقعیت و مخاطب یافته اند ، در ضمن همه موسیقی هم غنایی نیست اتفاقاˈ خوانندگان جدید کشورمان باعث شده اند تا لسن آنجلسی ها به حاشیه راننده شوندˈ. 

نگارنده ستون نوشته است ˈ از آنجا که طرفین ماجر از دلسوزان استان تلقی می شوند و تیم جدید مدیریتی فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز از نیروهای مکتبی و متدین هستند پیشنهاد می شود تا مخالفین برگزاری کنسرت در نشست با ارشاد در فضایی رو در رو دلایل مخالفت خود را باز بگویند تا به حد وسطی برسند. 

برگزاری کنسرت موسیقی احسان خواجه امیری در اهواز پیش تر بارها با مخالفت و اعتراض های برخی با ناکامی مواجه شد ولی یکشنبه شب این کنسرت بدون مساله خاصی برگزار و با استقبال چشمگیر شهروندان اهوازی رو به رو شد. 

صاحب امتیاز روزنامه فرهنگ جنوب در سرمقاله صفحه اول روزنامه از اقدام تحسین برانگیز وزارت اطلاعات در شناسایی و دستگیری شماری از عوامل و گردانندگان شبکه های ماهواره ای که بانام های فدک ، اهل بیت ، المهدی در استان های تهران ، قم ، اصفهان و خراسان رضوی فعالیت می کردند تقدیر کرده است. 

ˈسیدموسی بلادیانˈ در سرمقاله اش نوشته است ˈ از اقدامات این شبکه ها که پخش آنان در انگلیس و امریکا است می توان به تفرقه افکنی بین مذاهب و افترا به مقدسات آنان ، اهانت به علمای جهان اسلام ، اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت اشاره کرد که همه کارهای آنان دشمن شاد کن و دستاویزی برای حمله به مذهب تشیع است.

گفتنی است اجرای موفق این کنسرت  مرهون تلاش های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاونت سیاسی استاندار خوزستان ، شورای تامین استان، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان  همچنین  فرمانداری ،  نیروی انتظامی  و تمامی عوامل دست اندر کار این برنامه است و جا دارد از تلاش های این عزیزان که نشان از احترام به خواست مردم و اعتقاد به بها دادن به علائق جوانان و تفریحات سالم آنان است  که حق مطلب را در این خصوص ادا کردند ،سپاسگزاری کنیم . 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مریم آزاده
|
United States
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
comment
0
0
comment جناب شوشان
صدای مخالف براتون همیشه غیر قابل انتشار هست. درسته؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار