اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
کسانی که این شایعات را می سازند دوست هیچ یک از اقوام خوزستانی نیستند، بلکه دشمن همه اقوام و دشمن کل استان هستند؛
مشاور رسانه ای استاندار، در نشست خبری امروز از بهره برداری از 749 پروژه در هفته دولت امسال، در سطح خوزستان خبر داد.
 
 جمال درویش در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ستاد برگزاری هفته دولت در استان خوزستان در ابتدای کار اقدام به تشکیل کمیته ها و تعیین مسئولان کمیته ها با ابلاغ استاندار به عنوان رییس ستاد کرد. این ستاد از سه کمیته کنترل و نظارت بر پروژه ها به ریاست احمد سیاحی معاون عمرانی استاندار، کمیته مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دولت به ریاست علی عماد معاون توسعه منابع انسانی استاندار، و کمیته اطلاع رسانی به ریاست مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیما تشکیل شده است.
 
وی ادامه داد: با توجه به این که 24 مردادماه سالروز استقرار دولت دکتر روحانی است، به همین منظور در استان خوزستان از 24 مردادماه تا 8 شهریورماه، دو هفته متوالی، با عنوان هفته دولت نام گذاری شده و اوج فعالیت ها و برنامه های هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور خواهد بود. هفته اول در واقع برای زمینه سازی و آماده سازی برنامه های اصلی هفته دولت است.
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان اظهارداشت: برای هفته دولت 20 برنامه در نظر گرفته شده که بر اساس گزارش کمیته اطلاع رسانی، تهیه و پخش برنامه های سیمای خدمت و صدای خدمت در حال انجام است. برنامه هایی چون گفتگوی ویژه خبری استاندار و معاونان در خصوص مسائل کشاورزی، عمرانی و غیره و همچنین مصاحبه با معاونان در بخش های مختلف بر روی آنتن خواهد رفت. در این هفته استاندار ارتباط زنده تلویزیونی با مردم شهرستان های مختلف خوزستان خواهد داشت.
 
درویش خاطرنشان کرد: برگزاری میزگردهای تخصصی با عنوان افق های روشن نیز از دیگر برنامه های مهم هفته دولت است. همچنین با اجرای برنامه هایی نقش اقوام در به سرانجام رسیدن پروژه های مختلف بخصوص در موضوع امنیت نشان داده خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: تعداد پروژه ها در شهرستان های مختلف در حال جمع بندی است و بر اساس آخرین گزارش، 749 پروژه در هفته دولت از دوم تا هشتم شهریورماه، به بهره برداری می رسد.
 
مشاور رسانه ای استاندار خوزستان اظهارکرد: تجلیل از کارمندان نمونه استان امسال با طرح جدیدی برگزار می شود؛ به این صورت که یک ارتباط منطقی میان انتخاب دستگاه های نمونه و انتخاب کارمند نمونه وجود دارد. دستگاه های نمونه در استان در 2 بخش دستگاه های برتر و دستگاه های خوب تجلیل می شوند و از هریک از دستگاههای برتر دو کارمند نمونه و از هریک از دستگاه های خوب یک کارمند نمونه انتخاب می شود. هدف از تجلیل از کارمندان نمونه این است که این افراد بدانند که اگر بخواهند به عنوان نمونه انتخاب شوند باید دستگاه آن ها نیز به عنوان دستگاه برتر انتخاب شود لذا باید تلاش کنند که در خدمت پیشرفت و توسعه دستگاه مربوطه خود باشند و منافع شخصی خود را مد نظر قرار ندهند.
 
درویش اظهارکرد: بر اساس گزارش ستاد برگزاری هفته دولت در استان، 2 شهریورماه روز نخست هفته دولت با عنوان ارزش های اسلامی و هویت ملی، سوم شهریورماه با عنوان اقتصاد و کارآفرینی، چهارم شهریورماه با عنوان فرهنگ، تربیت و آموزش، پنجم شهریور با عنوان بهداشت، سلامت و محیط زیست، ششم شهریور با عنوان عمران و رفاه عمومی، هفتم شهریور با عنوان حقوق و فرهنگ شهروندی و هشتم شهریورماه با عنوان امنیت اجتماعی و توسعه پایدار نام گذاری شده است.
 
وی در ادامه از دستگاه های اجرایی خواست مراسم هفته دولت و برنامه های خود را در عین سادگی ولی با جدیت و توجه خاصی برگزار کنند و افزود: نباید شاهد ریخت و پاش و اسراف در این برنامه ها بود و می شود با هزینه های کم مراسم خوبی را برگزار کرد.
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استان خوزستان خاطرنشان کرد: دولت جمهوری اسلامی از آغاز تاکنون پا به پای ملت و در خدمت ملت بوده و در همه مقاطع تاریخ پس از انقلاب اسلامی به مردم خدمت کرده است. ملت و دولت ما مقاطع سختی را پشت سر گذاشته اند و اتحاد ملت و دولت بوده که کشور را از مشکلات پیش رو سربلند خارج کرد.
 
درویش به 24 مردادماه سالروز استقرار دولت تدبیر و امید در کشور اشاره کرد و افزود: در دولت آقای روحانی فرصت خوبی برای بهره گیری از خرد جمعی در زمینه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فراهم شد. استاندار خوزستان نیز در همین جهت یکی از برنامه های خود را استفاده از توان افراد متخصص که در جامعه هستند ولی شناخته شده نبودند، قرار داد و جمعی از این افراد متخصص و دلسوز را به عنوان مشاور در امور استان مشارکت داد. علاوه بر این حلقه های مختلفی متشکل از افراد نخبه، کارشناسان و اساتید دانشگاه نیز تشکیل شد که این افراد در موضوعات مختلف به صورت تخصصی به تبادل نظر می پردازند و مدیریت استان از مشورت با این افراد در جهت پیشرفت کارها بهره می برد.
 
وی گفت: در دولت تدبیر و امید از نقد منصفانه استفاده می کنیم و مایلیم که اصحاب رسانه موضوعات مختلف را مورد نقد قرار دهند. همچنین انتظار می رود در دفاتر مطبوعات و رسانه های ما بحث های تخصصی در حوزه های مختلف انجام شود و آنچه که منعکس می شود باید نتایج تخصصی و موردنیاز استان باشد. رسانه های گروهی نباید صرفاً به انعکاس خبر بسنده کرده و باید عملکرد ما را منصفانه و عالمانه نقد کنند.
 
مشاور رسانه ای استاندار خوزستان افزود: در دولت تدبیر و امید خوشبختانه با تمام موانع موجود، روابط دیپلماتیک ما با کشورهای دیگر به خصوص کشورهای اروپایی در حال بهبود است و به گفته متخصصان، نرخ تورم در کشور رو به کاهش است به طوری که تا پایان تیرماه 93 نرخ تورم از 32 درصد به 25 درصد کاهش پیدا کرد و شاهد یک ثبات نسبی در بازار بودیم.
 
درویش اظهارکرد: رونق اقتصادی یکی دیگر از برنامه های جدی دولت است که امید می رود در آینده ای نزدیک به واسطه اجرای این برنامه ها شاهد خروج کشور از رکود اقتصادی باشیم. مدیریت استان نیز در تلاش است با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و با درآمدهای حاصل از آن و همچینن توسعه صنایع جانبی و حمایت از تولید کنندگان فعال بومی، کسب و کار فعالی را در استان ایجاد کند.
 
مشاور رسانه ای استاندار خوزستان یادآور شد: همایش بررسی راه کارهای روان سازی تجارت با عراق، فردا با حضور مسئولان عراقی و ایرانی در استان برگزار می شود.
 
وی همچنین در پایان در پاسخ به برخی شایعات ایجاد شده در فضاهای مجازی، گفت: اخیراً خبری در گروه های مجازی اجتماعی منتشر شده که لازم است به عنوان سخنگوی استانداری و مدیر روابط عمومی جوابیه برای انتشار این گونه اخبار ارائه دهم. هر کس با افکار و روحیات دکتر مقتدایی استاندار خوزستان آشنا باشد می داند که امکان ندارد ایشان حرفی زده باشد که در آن نسبت به اقوام استان خوزستان بی احترامی یا اهانتی صورت گرفته باشد. در خبر منتشر شده در این گروه ها آمده است که در سخنرانی روز 16 مرداد در جمع خبرنگاران و به مناسبت روز خبرنگار، استاندار خوزستان درباره مدیریت یکی از اقوام در استان جمله ای بیان کرد که توهین آمیز بوده است. این در حالی است که در آن جلسه حدود 400 نفر از خبرنگاران و افراد دیگر حضور داشته و همه می توانند شهادت بدهند که در سخنرانی دکتر مقتدایی چنین جملاتی مطرح نشده است.
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استان خوزستان اظهارکرد: کسانی که این شایعات را می سازند و منتشر می کنند نه تنها دوست هیچ یک از اقوام خوزستانی نیستند، بلکه دشمن همه اقوام و دشمن کل استان هستند؛ چون قصد آن ها از این کار از بین بردن آرامش و همزیستی مسالمت آمیز مردم خوزستان و ایجاد آشوب است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
comment
0
3
comment چرا نظرهامون رو منتشر نمیفرمایید
comment
سیدابراهیم موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
comment
0
0
comment درود بر استاد سخن
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار