اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸
نمایندگان استان اصفهان در اعتراض به آنچه که رفتار روز شنبه نهاد ریاست جمهوری عنوان می کنند و همچنین توقف اجرای طرح های انتقال آب به اصفهان در جایگاه هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تجمع کردند/ این تجمع در اعتراض به عدم حفظ شأن و جایگاه نمایندگان توسط نهاد ریاست جمهوری و همچنین اجرا نکردن طرح های انتقال آب گلاب 2 و بهشت آباد انجام می شود
 نمایندگان استان اصفهان در اعتراض به آنچه که رفتار روز شنبه نهاد ریاست جمهوری عنوان می کنند و همچنین توقف اجرای طرح های انتقال آب به اصفهان در جایگاه هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

«علی ایرانپور» نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه با حضور در جمع خبرنگاران گفت: این تجمع در اعتراض به عدم حفظ شأن و جایگاه نمایندگان توسط نهاد ریاست جمهوری و همچنین اجرا نکردن طرح های انتقال آب گلاب 2 و بهشت آباد انجام می شود.

وی با یادآوری توقف طرح های انتقال آب به استان اصفهان افزود: در حال حاضر بخشی از روستاهای این استان و همچنین مناطق شهری آب ندارند و به علت تعلل دولت های گذشته در زمینه تامین آب این استان با بحران آب مواجه است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس درخواست نمایندگان استان اصفهان را عزل وزیر نیرو عنوان کرد و گفت: درخواست روز شنبه نمایندگان استان اصفهان از رییس جمهوری هم همین مساله بود و اگر هم وزیر عزل نشود قطعا استیضاح در دستور کار قرار می گیرد.

ایرانپور یادآور شد: هرچند تقاضای استیضاح وزیر نیرو به هیات رییسه ارایه شده اما هیات رییسه آن را اعلام وصول نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان اصفهان به نشانه اعتراض به توهین نهاد ریاست جمهوری به جایگاه و شأن مجلس و نمایندگان در جایگاه هیات رییسه مجلس تجمع کرده اند.

16 نفر از نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر یکشنبه در اعتراض به توقف تونل گلاب 2 در برابر نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

به گفته ناصر موسوی لارگانی، نمایندگان اصفهان در برابر دفتر ریاست جمهوری منتظر دیدار با رییس جمهوری یا معاون وی بودند تا دلایل توقف ناگهانی پروژه تونل گلاب 23 را جویا شوند.

اما پس از ساعتی حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس اعلام کرد که تجمع روز یکشنبه نمایندگان اصفهان با پادرمیانی رییس مجلس پایان یافت و نمایندگان مشکل خود را از طریق جلسه رؤسای سه قوه پیگیری می کنند. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
comment
0
1
comment قابل توجه نمایندگان اهواز و خصوصا شورای شهر
comment
شهروند اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
comment
0
0
comment نمايندگان اهواز بجاي اينكه دنبال استيضاح وزير علوم باشند بايد با نمايندگان استان خوزستان و استان چهارمهال و بختياري بر سر عدم اجراي انتقال آب به اصفهان متحد بشن و مصوبه دولت رو بگيرن كه اجراي طرح متوقف شه،اين مهمترين خواسته ي ماست
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار