اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۳۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
آیین تودیع سیدمحسن موسوی زاده و معارفه دکتر فاضل خمیسی بعنوان رییس جدید آموزش و پرورش ناحه ۴ اهواز با مشارکت فرهنگیان ،مدیران و کارکنان این اداره و همچنین حضور جمعی از مسئولان استان ،شهرستان و نیز مدیران بخش های مختلف اداره کل آموزش و پرورش در سالن اجتماعات “طلاییه” این ناحیه برگزار شد.
 آیین تودیع سیدمحسن موسوی زاده و معارفه دکتر فاضل خمیسی بعنوان رییس جدید آموزش و پرورش ناحه ۴ اهواز با مشارکت فرهنگیان ،مدیران و کارکنان این اداره و همچنین حضور جمعی از مسئولان استان ،شهرستان و نیز مدیران بخش های مختلف اداره کل آموزش و پرورش در سالن اجتماعات "طلاییه” این ناحیه برگزار شد.

موسوی زاده:آقای خمیسی فردی باسواد و دارای سوابق ارزشمندی در آموزش و پرورش می باشند

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید "آقای سیدمحسن موسوی زاده” مدیر پیشین اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ در سخنان کوتاهی از همکاری و همراهی همه کارکنان و فرهنگیان این منطقه در راستای تحقق اهداف بلند آموزشی و تربیتی در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت:بابت همراهی از همه دوستان و همکاران عزیز سپاسگزارم.واقعا در طول ۱۷ ماه خدمت در سمت تلاش همه دوستان برای من روحیه بخش بود،ما در زمانی مسئولیت را پذیرفتیم که کشور در محاصره اقتصادی و مشکلات مالی بیشمار بود ولی دوستان و همکاران سخت کوش ما در ناحیه ۴ بگونه ای برنامه ریزی و کار کردند که این مشکلات پشت سر نهاده شد.

وی افزود:از همه عزیزان می خواهم با همان روحیه در کنار آقای خمیسی در سنگر جدید خدمت باشید و من هم در خدمت این برادر بزرگوار در راستا خدمت بیشتر به معلمان و فرهنگیان خواهم بود.من در طول این مدت در کنار شما عزیزان برای یک لحظه هم احساس خستگی نکردم.امروز هم در خدمت  آقای خمیسی هستیم که  فردی باسواد و دارای سوابق ارزشمندی در آموزش و پرورش می باشند.

امانی معاون فرماندار: شهرستان اهواز حدود ۲۵۰ هزار دانش آموز در پایه مختلف تحصیلی دارد

در ادامه مراسم مهندس امانی معاون فرماندار شهرستان با اشاره به آمار بالای جمعیت دانش آموزان و پراکندگی جغرافیایی اهواز گفت:شهرستان اهواز با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و دویست و پنجاه هزار نفر حدود ۲۵۰ هزار دانش آموز در پایه مختلف تحصیلی دارد.لذا این امر تکلیف آموزش و پرورش را سنگین می کند و کمک و مساعدت همه سازمان ،نهادها و خیرین را می طلبد چون آموزش و پرورش به تنهایی قادر به پاسخگویی به حجم مشکلات و مطالبات در این حوزه نیست.همه باید آموزش و پرورش را در این راه پرفراز و نشیب یاری کنند.

امانی با تقدیر از زحمات سیدمحسن موسوی زاده افزود:بنده از نزدیک در شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهد زحمات این بردار بزرگوار در کنار مدیران نواحی دیگر اهواز بوده ام و از ایشان تشکر و قدرانی می نکم.جناب آقای خمیسی نیز انسانی فرهیخته و صاحب فکر هستند که ان شا الله با حضور این بزرگوار شاهد فعالیت های چشمگیری در این حوزه باشیم.

کمایی:تمرکز ما بر چهار سطح خواهد بود که عبارتند از تقویت نظام شوراها،ساماندهی نیروی انسانی،عملیاتی نمودن بودجه آموزش و پرورش و نیز تقویت مدیریت آموزشگاههاست.

سپس جمشید کمایی معاون متوسطه آموزش و پرورش استان خوزستان در سخنان کوتاهی با تبیین فلسفه خدمت و مدیریت در نظام مقدس گفت:در واقع تودیع و معارفه در فرهنگ ما چیزی جز واگذاری و سپردن بار امانت مسئولیت ها نیست.امروز همه جمع شده ایم تا از برادر بزرگوارمان جناب آقای موسوی زاده تشکر و بار مسئولیت را به عزیز و اندیشمند دیگری از جنس آموزش و پرورش واگذار کنیم.بنده از آقای موسوی بخاطر تواضعشان در گفتار و رفتار تشکر می کنم و در واقع این نمونه رفتار معلمی است.

کمایی به حجم و سنگینی کار در استان خوزستان بویژه در بخش آموزش و پرورش پرداخت و افزود:اگر نگاهی به کتابچه آمار دانش آموزان و پرسنل آموزش و پرورش خوزستان بیاندازیم متوجه خواهیم شد که حجم دانش آموزان هر کدام از نواحی ما در اهواز با جمعیت کل دانش آموزی برخی استان ها برابری می کند.فقط تعداد پرسنل آموزشی و اداری ما معادل ۶۳ هزار نفر می باشد.وی گفت:دستگاه آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی است و در واقع تنها دستگاهی می باشد که ضایعات ندارد.کمایی در پایان اظهار داشت:براساس دستور العمل های ابلاغی و تاکید وزیر محترم آموزش و پرورش تمرکز ما بر چهار سطح خواهد بود که عبارتند از تقویت نظام شوراها،ساماندهی نیروی انسانی،عملیاتی نمودن بودجه آموزش و پرورش و نیز تقویت مدیریت آموزشگاههاست.

دکتر خمیسی:باید در مسیر رفع تبعیض های آموزشی و بهبود شاخص های علمی تلاش کنیم

در پایان این مراسم دکتر فاضل خمیسی رییس جدید آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از فرهنگیان و شرکت کنندگان در مراسم به تبیین اهمیت نظام تعلیم و تربیت در تقویت بسترها و ساختارهای جامعه گفت:تغییر رفتار یک جامعه منوط به تغییر در مولفه های تاثیرگذار  نظام آموزشی و تربیتی است.و در واقع مدیریت علمی و آموزشی رکنی از ارکان توسعه متوازان و پایدار جامعه قلمداد می شود.و همه باید در راستای بهبود شاخص های آموزشی استان خوزستان تلاش کنند و گام های بلندی را بردارند.

دکتر خمیسی افزود:از پدیده های آزار دهنده در کشور ما وجود تفاوت فاحش در روند توسعه مناطق و شهرهای مختلف بویژه در شاخص های آموزشیین در حال حاضر استان ما در این زمینه وضعیت مناسبی ندارد.باید در مسیر رفع تبعیض های آموزشی و بهبود شاخص های علمی تلاش کنیم و در این میان کیفیت در کارها و برنامه ریزی ها بسیار اساسی است.لذا تک تک ما رسالت داریم تا جایگاه و منزلت استان خوزستان را بازیابی کنیم تا خوزستان در میان استان ها همانگونه که در شاخص های دینی و ایثار و مقاومت نمونه است در زمینه آموزشی نیز الگو باشد.

خمیسی با یادآوری رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت:همه ما باید رهنمودها و اوامر مقام معظم رهبری حضرت آیةالله خامنه ای بویژه در راستای تحقق اهداف بلند سند توسعه آموزش و پرورش را نصب العین خود قرار دهیم.ما در این راه با توکل بخدا و استمداد از خون شهدای گلگون کفن خطه خوزستان بسوی آینده ای روشن و توام با معنویت گام خواهیم نهاد.رییس آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با تقدیر از تلاش های آقای موسوی زاده گفت:ما از توان و فکر این برادر دلسوز و کوشا در همه کارها و برنامه ها بهره خواهیم برد و ان شالله همچنان در کنار ما باشد.

به گزارش خبرنگار ما در این مراسم مسئولان و شخصیت های مختلف اهواز و استان حضور داشتند که از جمله آنها:کمایی معاون متوسطه،موسوی مدیر حراست،داوودی مدیر بازرسی آموزش و پرورش استان،امانی معاون فرماندار اهواز،معاون فرماندهی ناحیه سپاه امام حسین(ع)،حجةالاسلام و المسلمین فیاضی دبیر کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی،کعبی رییس آموزش و پرورش حمیدیه،موسوی رییس آموزش و پرورش ناحیه ۲،بهزاد ساکی رییس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز،رییس آموزش و پرورش ناحیه ۳،مجید موحدیان رییس آموزش و پرورش شهرستان باوی،آقایان الهایی،سیدجاسم موسوی کارشناسان اداره کل،عاشور سواری عضو شورای شهر اهواز،دکتر چلداوی دبیر انجمن اسلامی معلمان اهواز،علیرضا مسرور رییس سازمان دانش آموزی ،ناصری عضو شورای اسلامی شهر کارون ،اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان و همچنین مدیران مدارس و معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ حضور داشته اند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۶
comment
comment
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
comment
3
2
comment خوشا بحال ناحیه 4 اهواز که مدیر جدید با سواد و دارای سوابق ارزشمند گیرشان آمد
comment
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
comment
0
1
comment ای کاش همان آقای موسوی زاده محسن ریس می ماندن
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
comment
0
1
comment اقای موسوی استاد بنده هستن و من دست ایشان رامیبوسم و ازایشان بابت زحماتی که انجام دادن متشکرم
comment
بیت سیاح عذاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
comment
0
1
comment آقای موسوی یکی از باتجربه ترین مدیران اداره اموزش وپرورش میباشند ومن از ایشان بابت زحماتی. که درزمینه های مختلف مانند اموزش و.....تشکرمیکنم وموفقیت را برای ایشان ارزومندم .
comment
بیت سیاح عذاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
comment
0
1
comment آقای موسوی یکی از باتجربه ترین مدیران اداره اموزش وپرورش میباشند ومن از ایشان بابت زحماتی. که درزمینه های مختلف مانند اموزش و....انجام دادند
.تشکرمیکنم وموفقیت را برای ایشان ارزومندم .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
comment
0
1
comment سلام علیکم اقدم الشکر الی استادی العزیز سید محسن موسوی واتمنی لهو
التوفيق والنجاح في کل مجالات الحياة أن شاء الله تعالى
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار