شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
مهرزاد فاطمی نیا مدیر عامل شرکت آبان بسپار در گفتگو با ....گفت: تغییر فناوری خط تولید لوله های پلی اتیلنی دوجداره کرتیوب دار،برای اولین بار بدون اتکا به متخصصان خارجی،توسط کارشناسان این شرکت صورت پذیرفت.

وی افزود: دست یابی به فناوری جدید این دستگاه با کمک کارشناسان آلمانی،مستلزم صرف هزینه های زیاد بوده و وابستگی به کشورهای سازنده را به دنبال داشت اما کارشناسان شرکت آبان بسپار توانستند طراحی و اجرای آن را با صرف هزینه ی بسیار کمتر به انجام برسانند.

مدیرعامل شرکت آبان بسپار بیان کرد: لوله های کرتیوب دار جهت انتقال سیالات مایع تحت فشار ثقلی و فشارهای پایین کاربرد دارد.از جمله آبرسانی به حوضچه های پرورش ماهی،آبرسانی به مزارع کشاورزی و در انتقال فاضلاب های شهری نیز کاربرد دارد و از دیگر مزایای این طرح می توان به کاهش هزینه های ناشی از حرکت اکسترودر،کاهش زمان توقف تولید،کاهش مشکلات تولید و کاهش مصرف انرژی برق اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت توانایی تولید لوله های اسپیرال کرتیوب دار در قطرهای ۳۰۰ تا ۱۶۰۰ میلی متر را دارد و تولید لوله های پلی اتیلن دوجداره کاروگیت دار و کرتیوب دار،لوله های آبیاری تاشو،لوله های زهکش، ساخت قطعات پلاستیکی تزریقی،تولید کیسه و تولید لوله و سازه بتنی و بتن آماده در این شرکت انجام می شود.

مدیر عامل شرکت آبان بسپار خاطرنشان کرد: بازارهای عمده این شرکت کشت و صنعت های هفت گانه توسعه نیشکر،سازمان جهاد کشاورزی،سازمان های آب و فاضلاب و شهرداری ها می باشند و چند سال است که به بازارهای عراق نیز کالاهای خود را صادر می کنیم.

شرکت آبان بسپار در کیلومتر ۱۰ جاده اهواز – آبادان قرار دارد و وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار