شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ماهشهر از آمادگی کامل برای رسیدگی به تخلفات پزشکی در این منطقه خبر داد.

علی‌قلی پارسا امروز در گفت‌وگو با فارس در ماهشهر اظهار کرد: آمادگی لازم اداره تعزیرات حکومتی ماهشهر برای رسیدگی به پرونده‌های شعبه بهداشت از قبیل بحث زیرمیزی پزشکان و تخلفات داروخانه‌ها وجود دارد.

وی افزود: در این زمینه نیز پرونده‌هایی که از سوی مرکز بهداشت به این اداره ارجاع شود، مورد رسیدگی قاطع قرار می‌گیرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های ماهشهر، امیدیه و هندیجان تصریح کرد: به زودی کمیسیون ماده 11 نیز در شهرستان ماهشهر راه‌اندازی می‌شود تا رسیدگی به تخلفات پزشکی با سرعت بیشتری مورد رسیدگی قرار گرفته و از اطاله رسیدگی به اینگونه موارد جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه این اداره در راستای رسیدگی به تخلفات شهروندان با تمام تلاش در حال پیگیری است، گفت: سال گذشته تعداد 2 هزار و 307 فقره پرونده در این اداره تشکیل شد که با احتساب پرونده‌های رسیدگی شده مربوط به سال پیشین به 3 هزار و 36 مورد رسیدگی شده است.

پارسا با تشکر از تعامل بسیار خوب شهروندان با مأموران نظارتی این اداره خاطر نشان کرد: پرونده‌های مربوط به دو شهرستان امیدیه و هندیجان نیز در ماهشهر مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

وی همچنین اضافه کرد: امیدواریم با تعامل و مشارکت هر چه بیشتر شهروندان و مسئولان امر، کمتر از این شاهد بروز تخلفات در بخش‌های مختلف مناطق باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار