اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۸
مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از خانواده های شهید و ایثارگر برگزار خواهد شد.

عباس حیدری، مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، اظهارداشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران در هفته دفاع مقدس در تالار آفتاب اهواز، برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که خانواده های شهدا و ایثارگران نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس داشته اند، ابرازداشت: در جنگ تحمیلی مادران و همسران شهید و ایثارگر با تشویق عزیزان خود به مجاهدت در راه حق فرزندان و همسران خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده و با صبر و شکیبایی خود درس ایمان را به آیندگان آموختند.

حیدری در ادامه به تشریح برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: نمایشگاه دستاوردهای ادارات در دفاع مقدس در بلوار ساحلی اهواز برگزار خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان با بیان این که نمایشگاه دستاورد های دفاع مقدس به همت ادارات استان برگزار خواهد شد، تأکیدکرد: در این نمایشگاه ادارات دولتی و غیر دولتی فعالیت‎های خود را در زمینه جنگ و امداد به نمایش خواهند گذاشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار