اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
جانشین فرمانده ناجا خبر داد
جانشین فرمانده ناجا از کشف سرنخ‌هایی ازعوامل انتشار دهنده پیامک‌های توهین آمیز درباره مسئولان و مقامات نظام خبر داد.

سردار حسین اشتری در حاشیه برنامه بررسی چالش‌های ترافیکی طرح تابستانی سال 93 در محورهای شمالی کشور، درباره ریشه‌های پیام‌های توهین آمیزعلیه مسئولان و مقامات کشور در فضای مجازی، گفت: با همکاری پلیس فتا و دیگر دستگاه‌های غیر از ناجا، به سرنخ‌هایی در این خصوص رسیدیم و امیدوارم با همکاری مقام قضایی این افراد را به مردم معرفی کنیم.

به گفته اشتری اقدامات و سرنخ‌های قابل توجهی در این حوزه به دست آمده است.

جانشین فرمانده ناجا همچنین درباره طرح‌های امنیتی انتظامی پلیس در آستانه بازگشایی مدارس نیز گفت: همچون سنوات گذشته پلیس تمهیدات انتظامی و ترافیکی برای شروع سال تحصیلی داشته و دارد و امیدواریم با همکاری دیگر دستگاه‌ها و همکاری خوب مردم در این خصوص مشکلی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه والدین به توصیه‌های پلیس توجه دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم کمترین مشکلی در ترددها داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، اشتری همچنین در جلسه بررسی چالش‌های طرح‌های ترافیکی تابستان 93 در محورهای شمالی کشور که در محل قرارگاه پلیس راه استان البرز برگزار شد، بر ضرورت استفاده از سامانه‌های هوشمند ترافیکی در پلیس راهور تاکید کرد و گفت: باید تلاش ما این باشد که به حد مطلوب و استانداردهای جهانی برسیم و تا حد ممکن بتوانیم این فاصله را کم کنیم.

اعتمادسازی بهترین سرمایه پلیس
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه عصر اعتمادسازی در جامعه بهترین سرمایه پلیس است، خاطرنشان کرد: باید این عصر را به عنوان محور قرار داده و آن را ارتقاء دهیم. شما ببینید امروز شرایط طوری شده که مردم به حرف پلیس اعتماد دارند و اگر پلیس از آنها بخواهد در ماجرایی مانند سفرهای عید فطر سفر خود را به تاخیر بیندازند آنها به حرف پلیس اعتماد کرده و تبعیت می‌کنند.

اشتری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شناسایی نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های کشور اظهار کرد: باید آن تعداد از نقاطی که در توان پلیس است، کنترل شود و امیدواریم همه مسوولان نیز در این زمینه کمک کنند. البته پلیس راهنمایی و رانندگی وظایفش را به خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بعد سلامت کارکنان پلیس خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در پنج سال گذشته انجام شده و کاهش آسیب‌پذیری کارکنان هم گام خوبی بوده که در چند سال اخیر ناجا انجام داده است و امیدواریم بتوانیم آن را تقویت کنیم.

تاکید بر ارتقای روحیه و مدیریت جهادی در ناجا
جانشین رییس پلیس کشور در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت ارتقای روحیه و مدیریت جهادی در میان کارکنان ناجا اظهار کرد: این روحیه امروز در میان کارکنان ناجا وجود دارد اما باید همواره آن توجه کرد چراکه مدیریت جهادی بسیاری از کارها را پیش می‌برد.

وی افزود: شما اگرعملکرد پلیس راهور را با توجه به وسعت جاده‌ها و نیازهای زیرساختی که وجود دارد، بررسی کنید خواهید دید که خدمات این پلیس بیشتر از امکانات و نیرویی است که در اختیار دارد که علت آن همین روحیه جهادی است.

اشتری با اشاره به روند رو به جلوی جلوگیری از افزایش تصادفات اظهار کرد: عامل انسانی در میان سه عامل جاده، خودرو و انسان، مهم‌ترین علت تصادفات است و امیدواریم بتوانیم با فرهنگسازی این عامل را کنترل کنیم.

جانشین رییس پلیس کشور با اشاره به بحث ایمنی خودورها و معاینه فنی آنها نیز گفت: معاینه فنی عامل مهمی است که اگر درست انجام شود، شاهد کمتر شدن تصادفات و رانندگی خواهیم بود.

وی آسیب‌شناسی اقدامات انجام شده در تعطیلات عید فطر را از دیگر اهداف برگزاری این نشست دانست و گفت: با توجه به اینکه شهریورماه به ویژه دهه آخر آن از ایام پیک ترافیکی ماست، هماهنگی‌های لازم در این خصوص از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شد و امیدواریم در روزهای باقیمانده، سفرها بدون هیچ مشکلی و با کمترین تلفات و خسارات انجام شود.

اشتری با اشاره به تزریق پنج هزار نیروی کمکی در محورهای پرتردد و دشوار، از شهروندان خواست سفر خود را در روزهای باقیمانده از تعطیلات تابستانی توزیع کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار