اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده :
مام جمعه موقت اهواز تصريح كرد: براي سرمايه گذاري موانع زيادي وجود دارد كه استانداري مكلف است اين موانع را برطرف كند. طرح 550 هزار هكتاري يكي از طرح هاي مهم براي رونق و ايجاد اشتغال در استان است و در كنار اين طرح بايد به صنايع تبديلي نيز توجه شود.
امام جمعه موقت اهواز گفت: استانداری مکلف است تا موانع سرمایه گذاری را رفع کند.

حجت الاسلام سيد ابوالحسن حسن زاده اظهار كرد: توليد ثروت در اسلام بسيار مورد تاکید و اشاره واقع شده است. در جامعه اگر هر انسان نقش مولد داشته باشد قطعا به توليد ثروت منجر مي شود.

وي افزود: اكنون بيشترين خلاء و دغدغه اصلي خوزستان اشتغال است. در حقیقت تورم و مشكلات ديگر همه يك طرف و اشتغال در طرف ديگر قرار دارد. موضوع بيكاري را با افزايش و حمايت از توليد مي توانيم در استان كاهش دهيم كه براي اين كار بايد از سرمايه گذاران دعوت شده و شرايط را براي آنها فراهم كنيم. در واقع رفع بیکاری با افزایش تولید امکان پذیر است.

امام جمعه موقت اهواز تصريح كرد: براي سرمايه گذاري موانع زيادي وجود دارد كه استانداري مكلف است اين موانع را برطرف كند. طرح 550 هزار هكتاري يكي از طرح هاي مهم براي رونق و ايجاد اشتغال در استان است و در كنار اين طرح بايد به صنايع تبديلي نيز توجه شود. در حقيقت كشاورزي و صنايع تبديلي باید براي مردم استان خودمان اشتغال زايي كند.

حسن زاده خاطرنشان كرد: همجواري با كشور عراق كه تشنه محصولات استان خوزستان هستند نيز يك ظرفيت براي استان محسوب مي شود بنابراين براي اينكه بازار عراق را از دست ندهيم بايد كيفيت محصولات صادر شده به كشور عراق را بيشتر بررسي كرده و نظارت داشته باشيم.

وي عنوان كرد: نبايد براي صادرات به كشورهاي ديگر فقط منافع كوتاه مدت را در نظر بگيريم و براي ماندگاري در بازارهاي خارجي بايد به دنبال منافع بلند مدت و برنامه ريزي درست باشيم.

امام جمعه موقت اهواز يادآور شد: حقوق مصرف كننده جزو حق الناس است و محصول مورد استفاده افراد بايد از كيفيت بالايي برخوردار باشد. توليد كنندگان بايد اطلاعات كافي را در ارتباط با محصولات به مصرف كنندگان ارائه دهند.

حسن زاده در پايان گفت: گران فروشي، ارزان فروشي و اطلاع رساني از جمله مسائل مربوط به حقوق مصرف كننده هاست كه با توجه به عصر ديجيتال بايد به خوبي در جامعه فرهنگ سازي شوند. اگر بخواهيم كيفيت محصولاتمان بيشتر شود بايد به عرصه رقابت وارد شويم كه اين عرصه در افزايش كيفيت محصولات تاثير به سزايي دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار