اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴
ایرنا: شورای آموزش و پرورش خوزستان که روز دوشنبه با حضور فرمانداران سراسر استان و برخی مدیران دستگاههای اجرایی در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد با حاشیه هایی جالب همراه بود.

*جلسه راس ساعت 9 صبح با حضور اکثر مدعوین شروع شد و برخی فرمانداران که دیر به جلسه رسیدند به ناچار در صندلی های ردیف دوم نشستند البته برخی خبرنگاران رسانه ها نیز با تاخیر وارد جلسه شدند.

*وقتی نوبت سخنان کیانی فرماندار لالی که در ردیف دوم نشسته بود رسید استاندار خوزستان گفت: فرمانداران با معرفتی که در ردیف اول نشسته اند جای خود را با کیانی عوض کنند که البته این کار با تاخیر انجام شد.

* سید رسول موسوی مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگ عمومی و رسانه از شورای آموزش و پرورش به عنوان 'مجلس آموزش و پرورش خوزستان' نام برد و گفت: این مجلس می تواند قانون متناسب تصویب کند و قوانین مصوب آن لازم الاجراست.

*گودرزی فرماندار اندیمشک پس از آنکه چند ثانیه وقت خواست تا مطالب خود را بیان کند گفت: به تازگی حکم تخلیه سه مدرسه استیجاری صادر شده که باید فکری برای آن شود که مقتدایی بلافاصله در جواب گودرزی گفت: مشکلات خودتان را باید خودتان حل کنید به این جلسه ارتباطی ندارد.

*فرج الله خبیر ' معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در این جلسه با دقت سخنان حاضران را می شنید و با ارایه برخی واقعیت های آموزش و پرورش نشان داد به مشکلات و چالش های دستگاه آموزش و پرورش خوزستان اشراف دارد.

*محمد تقی زاده ' مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در انتقاد از پرداخت نکردن عوارض شهرداری اهواز به آموزش و پرورش گفت: شهرداری اهواز پارسال حتی یک ریال عوارض قانونی به آموزش و پرورش پرداخت نکرد.

'محمدعلی دوایی فر' قائم مقام شهردار اهواز که به جای سیدخلف موسوی شهردار اهواز در این جلسه حضور یافت در برابر انتقادات مدیرکل آموزش و پرورش چیزی برای گفتن نداشت ولی آمادگی خود را برای هرنوع همکاری با آموزش و پرورش اعلام کرد!

*حیدر سیدی ' فرماندار باوی در این جلسه از همکاری مجموعه شرکت نیشکر دهخدا که تعامل نزدیکی با مدیریت این شهرستان برای کمک به مدارس داشته است تقدیر کرد ولی از مدیریت نیروگاه رامین که در حوزه سیاسی این شهرستان واقع شده به شدت انتقاد کرد و گفت: ما هر نوع کمکی که از این نیروگاه بخواهیم قانون را به رخ می کشند و صریحا' می گویند به لحاظ قانونی امکان کمک و همراهی با شما نداریم!

* در سخنان برخی مدیران حاضر در این جلسه به غلط از عنوان 'مهدکودکها ' به جای مهدهای کودک' و از جمله 'بشدت پیگیری می کنیم' به جای 'سریعا پیگیری می کنیم' استفاده شد که تعجب برخی خبرنگاران را به دنبال داشت.

*شاه بیت مشکلات آموزش و پرورش خوزستان به کمبود نیروی انسانی ختم می شد که در این بین پیشنهاد مدیر کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان که عنوان کرده بود حاضریم هفته ای پنج ساعت بازنشستگان ما به صورت رایگان در کلاس ها تدریس کنند مورد استقبال استاندار خوزستان قرار گرفت. 

در نشست شورای آموزش و پرورش همه مدعوین بدون سقف زمانی مشخص مطالب ، پیشنهادها و نظرهای خود را برای همراهی با آموزش و پرورش و کمک به رفع مشکلات و چالش های آن اعلام کردند که در این بین سید رسول موسوی مدیرکل سابق آموزش و پرورش و نماینده اهواز در سه دوره مجلس شورای اسلامی با چهار پیشنهاد بیشترین حجم پیشنهادها را ارایه کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار