اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۴۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با هنرمندان هفتکلی
قنواتی : این اداره به حضور فعالان و صاحب‌نظران در حوزه فرهنگ، هنر،تقویت جریان‌های مطالعاتی از طریق پژوهش های فرهنگی نیاز دارد افزود: از کارهای تبلیغاتی بی‌اثر فاصله گرفته و به عمق فعالیت‌های فرهنگی توجه کرد تا به یک جریان مستمر و عمیق برسیم.
نشست صمیمی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با هنرمندان حوزه های مختلف هنری شهرستان هفتکل برگزار شد .

به گزارش خوزیان نیوز ، این نشست صمیمی در ادامه سلسله نشست های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان (همایون قنواتی)با هنرمندان و فعالان حوزه های مختلف فرهنگ و هنر برگزار شد .

در این نشست نخبگان اجتماعی هنرمندان و مسولین انجمن های هنری مختلف علاوه بر بیان مشکلات و مسائل خود به ارائه راه کارهایی برای تقویت فرهنگ و هنر شهرستان  هفتکل پرداختند.

در ادامه ی مراسم هوشنگ قنواتی در جمع هنرمندان  و نخبگان اجتماعی و فرهنگی با بیان اینکه شهرستان هفتکل دارای تنوع‌های قومی و فرهنگی بوده که این امر سبب مستعد بودن این شهرستان در تمام زمینه‌های فرهنگی است، اظهار کرد: باید این استعدادها را مورد توجه قرار داد و در مسیر صحیح و به نفع شهرستان و پیشرفت و شکوفایی این شهرستان از این ظرفیت‌ها بهره برد.

وی با اشاره به وجود اقشار و قومیت‌های مختلف در هفتکل تصریح کرد: باید سیاست‌ها را به سمت و سویی سوق داد که میان مردم همدلی و همکاری به‌وجود آید چرا که ایجاد این همدلی از دغدغه‌های ملی است و این همدلی و همراهی میان قومیت ها در شهرستان هفتکل می تواند الگویی برای سایر شهرستان ها و استان های کشور باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: از یاد نمی‌توان برد که تمام کشور در دوران دفاع مقدس همیار و همدل در کنار هم از مرز و بوم کشور دفاع کردند و در این میان مردم خوزستان فارغ از هر نوع رنگ، لهجه و زبانی در تمام زمینه‌ها برای حمایت از کشور ایستادند.

قنواتی عنوان کرد: یکی دیگر از مسائلی که جزو پیوندهای بسیار تاثیرگذار در حوزه فرهنگ است و باید بدان توجه کرد مسئله اعتقادی بوده که ما را در این استان به هم متصل می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاکید بر این امر که حوزه فرهنگ و هنر تخصصی نیست گفت: حوزه فرهنگ و ارشاد یک عرصه‌ای عمومی برای تمام فعالان در این زمینه است و باید نظر تمام نخبگان در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های اداره لحاظ شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این اداره در راستای سوق دادن جشنواره‌ها و برنامه‌ها از حوزه برنامه‌های دولتی به مردمی است و این امید می‌رود که با توجه ویژه به فرهنگ‌های قومی و فلکلور، رضایت مردم را جلب کنیم، افزود: اینگونه می‌توان اقشار مختلف را به حضور در جشنواره‌های فرهنگی دعوت کرد و از فضای بسته و محدود فاصله داد.

قنواتی با تاکید بر اینکه این اداره به حضور فعالان و صاحب‌نظران در حوزه فرهنگ ، هنر، تقویت جریان‌های مطالعاتی از طریق پژوهش‌های فرهنگی نیاز دارد افزود: سعی می کنیم از کارهای تبلیغاتی بی‌اثر  فاصله گرفته و به عمق فعالیت‌های فرهنگی توجه کرد تا به یک جریان مستمر و عمیق برسیم.

درپایان جلسه نیز مهندس قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این قول را به شهروندان هفتکلی داد که تمام تلاش خود را برای تامین اعتبار در جهت سرعت بخشیدن به  پروژه ی فرهنگسرای  هفتکل را انجام خواهند داد. و در ادامه از چند تن از مسئولین انجمن ها تقدیر شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
comment
0
0
comment با عرض سلام از اینکه مرتب اخبار شهرستان هفتکل را پوشش میدهید ممنونیم اما تمام کسانی که به قول شما در نشست صمیمی خبری مدیر کل فرهنگ و ارشد اسلامی استان شرکت کردند به جز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان معلم بودن و هنرمندی در این جلسه نبود خود عکس گواه این موضوع است ! اصلا به هنرمندا گفته بودن ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار