اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
دانشجویان دانشگاه پیام نور بستان در اعتراض به اخذ حکم تخلیه و پلمپ این دانشگاه توسط مسئولان بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این شهرستان اوایل هفته آینده تجمع اعتراضی در این شهرستان برپا می کنند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که دانشگاه پیام نور بستان یک بیمارستان متروکه را از مسئولان بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این شهرستان برای دانشگاه اجاره کرد اما به دلایل مشکلات مالی موفق به پرداخت اجاره بهای آن نشد و از طرفی در طول مدت اجاره موفق به ساخت مکان مستقلی برای خود نیز نشد.

پس از این و در آغاز سال تحصیلی ۹۴-۹۳ حکم تخلیه و پلمپ این دانشگاه توسط مسئولان بهداشت و درمان گرفته شد و قرار است به زودی این مکان پلمپ شود.

در اینکه در این ماجرا حق با مسئولان بهداشت و درمان بستان می باشد، شکی نیست اما در اینجا دو نکته وجود دارد که مورد اعتراض دانشجویان قرار گرفته و به همین دلیل قرار است اوایل هفته آینده تجمعی اعتراضی در این راستا برپا نمایند:

اول اینکه در صورتی که مسئولان تصمیم بر پلمپ این مکان داشتند چرا در طول تابستان اعلام نکرده اند تا مسئولان دانشگاه پیام نور به فکر چاره باشند و حال با شروع سال تحصیلی به دنبال انجام این کار می باشند و از طرفی در این شرایط تکلیف دانشجویانی که در سال جدید انتخاب واحد یا ثبت نام کرده اند چیست؟

نکته دوم اینکه بنابر اظهارات دانشجویان این مکان پس از پلمپ مجدداً متروکه خواهد شد و مسئولان بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بستان برنامه ای برای احیا دوباره این مکان به بیمارستان را ندارند.

بنابراین بهتر آن است تا مسئولان هر دوطرف با سعه صدر با این موضوع برخورد نمایند تا در آینده دچار مشکلات ناخواسته و تنش های غیرضروری در این شهرستان نباشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار