شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۴۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
هادی خوش سیما در ستون زیر ذره بین روزنامه فرهنگ جنوب نوشت:

در ماهی که گذشت دو بار قرار شد تکلیف هیات رییسه شورای شهر اهواز مشخص شود اما انگار برخی اعضا به یاد کودکی شان و بازی "تا سه نشه بازی نشه" افتاده بودند و جلسات را کنسل کردند. پس از کنسل شدن انتخابات هیات رییسه یکی از اعضا گفته بود که "یک بار ما مخالفان ریاست فعلی شورا شرکت نکردیم و یک بار هم آن ها شرکت نکردند! اعضای شورا این را هم باید از کودکی شان یادشان مانده باشد که "بازی اشکنک داره، سرشکستنک داره". عواقب این بازی های کودکانه در شورا فرجامی جز سرشکستگی و به خطر افتادن منافع مردم در پی نخواهد شد. 

آقایان و خانم های شورا ! مردم به تماشای "بازی" شما نشسته اند تا ببیند این بازی در مرتبه سوم، ختم به خیر می شود یا سرشکستگی و انحلال به دنبال دارد... در این بین نیز فرماندار اهواز از آخرین فرصت شورا در امروز (شنبه) خبر داده و گفته است که  اگر انتخابات هيات ریيسه روز شنبه برگزار نشود بايد منتظر هر اتفاقي حتا انحلال شورا هم باشيم. وی این را هم گفت که چنانچه انتخابات انجام نشود شوراي حل اختلاف درباره شورای شهر تصميم‌گيري خواهد كرد. در اجراي قانون هم تذكر، توبيخ، منحل كردن و خلع كردن وجود دارد.

با این حال آخرین خبرهای ذره بین از شورا حاکی ست که فراکسیون اسکندر زنگنه در حال حاضر حائز بیشترین رای است و حامیان فراکسیون مقابل که از رای آوری رامی علاسوند نا امید شده اند به دنبال کاندیداتوری شیخ قربانعلی سعادت نیا هستند تا یا کاندیداهای ریاست شورا را 3 گزینه ای کنند و در نتیجه خود به رای اکثریت 8 یا حتا 7 تایی برسند یا در فراکسیون اکثریت فعلی انشقاق بیاندازند. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
comment
comment
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
comment
0
3
comment ظاهرا شورای فعلی از سرنوشت شوراهای قبلی عبرت نگرفته است.
اقایان بجای حل معضلات شهری و تلاش برای ابادانی اهواز در فکر...هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار