اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
رئیس اداره دامپزشکی اهواز خبر داد :
رئیس اداره دامپزشکی اهواز از حمل فرآورده‌های خام دامی در شهرستان با خودروهای سرخانه‌دار خبر داد.

منصور موسوی‌نسب امروز اظهار کرد: در راستای ساماندهی حمل فرآورده‌های خام دامی از ابتدای سال تاکنون 17 نفر از متقاضیان خودروهای حمل فرآورده خام دامی نسبت به درج کد بهداشتی دامپزشکی و کد الکترونیکی بر روی خودروهای خود اقدام کرده‌اند.

وی افزود: خودروهای حمل فرآورده خام دامی مجاز که از پروانه بهداشتی دامپزشکی برخوردار هستند ضامن توزیع بهداشتی و سالم فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان هستند.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز تصریح کرد: این خودروها به منظور کسب مجوزهای لازم باید مجهز به امکانات مختلفی از قبیل ترموکینگ( سیستم خنک کننده)، ترموگراف و اتاقک مخصوص باشند که هر ساله پس از بازدید و تایید کارایی تجهیزات، مراحل قانونی برای صدور پروانه بهداشتی دامپزشکی انجام می‌شود.

موسوی‌نسب با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر حدود 250 خودرو در شهرستان اهواز دارای مجوز حمل بهداشتی شدند، گفت: پس از صدور مجوز نیز در طول سال طی بازرسی‌های منظم از طرف کارشناسان دامپزشکی رعایت بهداشت خودروها از نظر شستشو و ضدعفونی و بهداشت فردی راننده تحت نظارت قرار می‌گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: هدف از ساماندهی و به‌کارگیری خودروهای سردخانه‌دار، حفظ زنجیره سرد در انتقال فرآورده‌های خام دامی به منظور ارتقای شرایط بهداشتی و حفظ کیفیت این فرآورده‌ها است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار