اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۳
ادامه عملیات جمع‌آوری بازارچه‌های غیرمجاز اهواز؛
مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز از جمع‌آوری مکان‌های عرضه مرغ زنده و گوشت دام در دو بازارچه خشایار و کیان خبر داد.
 
بهزاد مشکوری  اظهار کرد: با توجه به شروع فصل مدارس، طبق بند یک تبصره دو ماده 55 قانون شهرداری ها و طی شکایت‌های مکرر شهروندان، شهرداری اهواز با هماهنگی مقام قضایی و نیروی انتظامی، اقدام به جمع آوری سدمعبرکنندگان بازارچه کیان کرد.
 
وی ادامه داد: در عملیات امروز مغازه‌های عرضه مرغ زنده با کلیه لوازم و وسایل ذبح مرغ در بازارچه کیان جمع‌آوری شد. پیش از این نیز در یک عملیات از قبل طراحی شده در تاریخ 27 شهریورماه، تعداد 40 کپر که اطراف مدارس را سد کرده بودند، بدون درگیری کاملا جمع آوری و محل پاکسازی شد.
 
مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز گفت: همچنین در عملیات امروز، در بازارچه خشایار نیز مکان‌های غیرمجاز عرضه گوشت دام و ذبح غیرقانونی دام جمع آوری شدند.
 
مشکوری اظهار کرد: پیش از این با نصب بنر و پلاکارد نسبت به اطلاع رسانی برای جمع آوری سد معبرها در بازارچه کیان و خشایار اقدام کردیم. این کار با هدف پاکسازی چهره شهر و رضایت مندی شهروندان، نقاط مختلف اهواز همچنان ادامه خواهد داشت.
 
وی عنوان کرد: جهت ساماندهی بازارچه‌ها در سطح شهر اهواز، به همت سازمان میادین و تره‌بار شهرداری تعدادی بازارچه با امکانات مناسب احداث شده‌اند که در صورت مشارکت مردم و استقرار فروشندگان در این بازارچه‌ها، مشکل سدمعبر در خیابان‌ها و نقاط مختلف شهر حل می‌شود و شهروندان با رفاه بیشتری اقدام به خرید از این بازارچه‌ها خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار