اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
جانشین رئیس پلیس راهور خوزستان از پلاک‌گذاری شدن 4 هزار و 200 خودرو منطقه آزاد از ابتدای سال 93 خبر داد و گفت: باید هر چه زودتر محدوده تردد خودروهای پلاک اروند نهایی و از سردرگمی مردم کاسته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، مهران بابایی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات ترخیص خودرو‌های منطقه آزاد اروند در خرمشهر، اظهار داشت: با توجه به افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان، برای افزایش ظرفیت‌ها و بهبود شرایط ترخیص این خودرو‌ها نیازمند اتخاذ تدابیری در این راستا هستیم.

وی چند پیشنهاد برای نیل به این اهداف مطرح کرد و گفت: از جمله پیشنهاداتی که می‌توان برای بهبود وضعیت فعلی ترخیص خودروهای پلاک اروند ارائه کرد، پیش‌بینی احداث مجتمعی کامل که در آن کارهای بیمه‌ای نیز انجام و فضای توسعه در آن در نظر گرفته شده باشد. 

جانشین پلیس راهور خوزستان تعداد خودروهای شماره شده منطقه آزاد را از ابتدای سال‌جاری 4 هزار و 200 خودرو اعلام کرد و افزود: در مجموع از آغاز این طرح با احتساب پلاک‌گذاری و نقل و انتقالات این میزان 7 هزار و 200 خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه پلیس راهور در بحث پلاک‌گذاری مشکل خاصی ندارد، افزود: اکنون یک نفر در بخش پلاک‌گذاری خودروهای پلاک اروند به انجام کار می‌پردازد و آمادگی افزایش یک نیروی دیگر را داریم. وی ادامه داد: در صورتی که روند کار پیش از پلاک‌گذاری تسریع شود آمادگی افزایش تعداد نیرو‌ها به چهار نفر را نیز داریم.

بابایی در ادامه گفت: متحدالشکل شدن لباس فرم تمام فعالان در عرصه خودروهای پلاک اروند، نصب تابلوهای نشان دهنده روش و روال کار برای اطلاع مراجعه کنندگان و جلوگیری از سردرگمی آن‌ها، به روز شدن GPS که کل محدوده خوزستان را شامل شود و مانع خروج خودرو‌ها از این محدوده شود و رسیدگی به سالن انتظار و به جا آوردن تکریم ارباب رجوع از دیگر پیشنهادات در این راستا است.  

وی در پایان بر لزوم روشن‌سازی تفاوت محدوده منطقه آزاد و محدوده تردد خودروهای پلاک اروند تاکید کرد و اظهار داشت: امیدواریم تدابیری اندیشه شود که محدوده تردد خودروهای پلاک اروند تبیین و از سردرگمی مردم کاسته شود. وی تصریح کرد: همچنین وضعیت محل سکونت و احراز سکونت در حال انجام است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار