اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۵۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
قدردانی از مردان مسوول دوران دفاع مقدس
بیژن ربیعی
با تدبیرعبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان , پایان هفته گذشته / پنج شنبه سوم مهرماه 93/شاهد برگزاری آیین تجلیل از فرمانداران , بخشداران و شهرداران استان خوزستان در دوران دفاع مقدس بودیم که نام نیک این مردان مسوول دوران دفاع مقدس را یک بار دیگردراذهان زنده و به ویژه برای نسل جوان نمایان ساخت .

آری بیش از 120 نفر از این مقامات مسوول دوران دفاع مقدس به همراه خانواده هایشان درمهمانی دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان که دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور نیز حضور داشت دور هم جمع شدند و خاطرات دوران دفاع مقدس را مرور کردند.

بسیاری از شرکت کنندگان بانیان برگزاری این همایش را ستودند. یکی از مشهد آمده بود , دیگری از تهران و برخی از استانهای دیگر که همگی یا بازنشسته بودندو گروهی هم همچنان درسنگر دیگری سرگرم خدمت به نظام و انتقال تجربیات موفق مدیریتی خود به نسل جوان هستند .
آنان به استاندار خوزستان و معاونیش دست مریزاد گفتند. خانواده شهید جعفریان ازبهبهان گفت که طی 25سال گذشته تاکنون کسی به ما زنگ نزده بودکه حال ما را بپرسد چه رسد به اینکه چنین مراسم باشکوهی برگزارشود.

مدیران دولت تدبیرو امید دراستان خوزستان با برگزاری این همایش همدلی , بوسه تشکرآمیزی بردستان مدیران دوران سخت کوشی زدند که خدمت به مردم جنگ زده خوزستان و پشتیبانی از رزمندگان دفاع مقدس , عشق می ورزیدند. آنان دردورانی که بسیاری از افراد بلحاظ شرایط سخت منطقه ای ازپذیرفتن مسوولیت سرباز می زدند , استین همت را با لا زدند و با ارایه خدمات , نه تنها مردم منطقه را به ماندگاری درخوزستان تشویق بلکه انان را به دفاع از سرزمین مادری و ارایه خدمات پشتیبانی از رزمندگان اسلام تشویق و ترغیب می کردند.

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان که خود از سخت کوشان این دوران و فرزند خوزستان است , نیک می داند که این عزیزان چه فداکاریهایی کرده اند و به همین خاطراین روزها درصدد برآمد تا از تلاش های به یاد ماندنی آنان تجلیل بعمل آورد .

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور و هیات همراه ازمهمانان این جشن برزگ خانواده وزارت کشور درخوزستان بود .

وی ازابتکار این استان دربرپایی چنین مراسمی قدردانی کرد و توصیه کرد که این مراسم باید برای استانهای دیگر الگو شود.

با تدبیراستاندار خوزستان این دومین مراسم باشکوه تجلیل از مسوولان استان خوزستان دردوران دفاع مقدس بود. درخردادماه گذشته آیین نکوداشت از نمایندگان فقید و شهید این استان درادوار مختلف مجلس شورای اسلامی دراهواز برگزارشد.

این همایش تجلیل باردیگر ما را برآن داشت تا از تلاش و زحمات عزیزانی که در عرصه خدمت به مردم نام نیک و درخشانی دارند ارج نهیم و همواره سپاسگزار این خدمات باشیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
انتشار یافته: ۳
comment
comment
مخاطب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
comment
1
0
comment سلام و درود بر ربیعی عزیز
comment
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
comment
0
2
comment سئوالی دارم ؟ آیا شوشان می داند در دولت قبلو استانداری ... چه کسی در استانداری مسئول تهیه و تدوین بولتن بر علیه مدیران اصلاح طلب از جمله ... ، اعتدال گرا و مخالف استاندار وقت بود ؟؟؟
شوشان اگر شهامت و جرات رسانه ای داری منتشر کن این مطلب را ...
comment
امير دباغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
comment
0
0
comment سلام و درود بر اقاي ربيعي عزيز مدير با تدبير و با تجربه رياستي بالا از خداوند متعال براي شما ارزوي سربلندي و سرافرازي را دارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار