اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۵۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹
سید نور به اهمیت احداث جاده کمربندی شهید مطهری باغملک اشاره کرد و افزود: این محور ضمن کاهش شدید ترافیک شهری موجب اتصال شهرستانهای رامهرمز و باغملک به شهرستانهای ایذه و اصفهان خواهد شد. این درحالی است که درشرایط بحرانی ازقطع ارتباط جاده ای تنها مسیر مرکزشهرباغملک به اهواز و ایذه و نیز جلوگیری خواهد کرد .

مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان با حضور درشهر باغملک , دستور استاندار مبنی برتسریع و رسیدگی به امور شهروندان و تلاش درانجام امور زیربنایی را به مسوولان این شهرستان ابلاغ کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان سید کریم سید نور پس از حضور درشهرباغملک از پروژه های فعال شهرداری این شهر و همچنین از مناطق محروم آن بازدید نمود.

طی این بازدید 4 ساعته مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد وامور حقوقی استانداری خوزستان که با همراه مهندس نبوتی شهرداری باغملک و اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفت از پروژه های احداث بلوار کمربندی شهید مطهری , مجموعه ورزشی درحال احداث شهرداری , اجرای دیوارسنگ چینی , آسفالت 50 هزارمترمربع خیابان های سطح شهر که درسال 93 شروع شده و نیز پروژه مشارکتی احداث یادمان شهدای گمنام و مناطق محرومی مثل کوی درویشان , آل خورشید , مجد آباد وشنگ و .... بازدید نمود.

وی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی این پرو ژه ها خواستار تهیه گزارش جامعی از مشکلات و معضلات شهربرای انعکاس به استاندار محترم خوزستان شد.

سید نور به کمبود اعتبارات درسالهای اخیر شهرداری اشاره کرد و گفت : علیرغم این کمبودها ، پروژه های عمرانی و خدماتی خوب و اساسی درسطح شهر توسط شهرداری اجرا و یا درحال تکمیل است .

وی اظهارداشت که عملکرد شهرداری قابل تقدیراست .

مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان دربخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وظعیت شبکه فرسوده آب شهری و عدم وجود شبکه فاضلاب شهری درباغملک گفت : این موضوع باعث ورود فاضلاب شهری به برخی مزارع برنج و باغات اطراف و رودخانه شده که ضمن ایجاد آلودگی محیط زیست موجب به خطرافتادن سلامت مردم شده است.

سید نور خواستار اقدام سریع و جدی مسولان به ویژه شرکت آب و فاضلاب استان , سازمان حفاظت محیط زیست برای رفع این مشکل زیست محیطی درشهرباغملک شد.

وی دربازدید از جاده کمربندی شهید مطهری که توسط شهرداری باغملک درحال احداث است , باتوجه به اهمیت آن خواستار تامین اعتبار لازم ازسوی استان برای تکمیل و اجرای کامل این طرح شد.

سید نور به اهمیت احداث جاده کمربندی شهید مطهری باغملک اشاره کرد و افزود: این محور ضمن کاهش شدید ترافیک شهری موجب اتصال شهرستانهای رامهرمز و باغملک به شهرستانهای ایذه و اصفهان خواهد شد. این درحالی است که درشرایط بحرانی ازقطع ارتباط جاده ای تنها مسیر مرکزشهرباغملک به اهواز و ایذه و نیز جلوگیری خواهد کرد .

وی افزود: بنابراین لازم است که با مساعدت معاونت محترم امور عمرانی و نیز معاونت محترم برنامه ریزی استانداری خوزستان اعتبار مورد نیاز دراختیار شهرداری باغملک قرارگیرد.

گفتنی است دراین بازدید مهندس نبوتی شهرداری باغملک ضمن ارایه گزارشی از عملکرد شهرداری , مشکلات عمده و اساسی شهر باغملک را تشریح نمود .

مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان نیز قول مساعد داد که نیازهای عمرانی شهر باغملک را ازطریق استاندار محترم و سایر مسوولان ذیربط پیگیری نماید.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
حاج رضوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
comment
0
1
comment ببینیم و تعریف کنیم
comment
سید امیر موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
comment
0
1
comment سایت محترم شوشان، بعد از سه ماه تمامی این مصاحبه هایی را که منعکس کرده اید پیگری کنید و گزارشی از ان را در سایت درج کنید تا معلوم شود این بازدید های مدیر کل بازرسی تا چه اندازه مثبت به حال مردم بوده است
comment
عادل محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
comment
1
0
comment به نام خداوندی که بر همه چیز آگاه است

دوست عزیز باید انسان ها را دوست داشت/احترام گذاشت و آن ها را خوب دانست مگر عکس آن ثابت شود.

رئیس اداره بازرسی و عزیزان همکار ایشان که زحمتکش و دلسوز هستند سعی کرده اند از هر زمان و فرصتی بهره ببرند تا مشکلی از مشکلات مردم را بردارند و گره گشای آنها باشند.

این زحمتکشان با توصل به درجه و مقامی که دارند و ید قدرت و حوضه تواناییشان به امور مردم رسیدگی و سر و سامان دهند.

حال اگر در این راه خطیر عمدا یا سهوا مشکلاتی بر سر راهشان پیش آید/ آیا باید همه تقصیرات به گردن این عزیزان باشد ؟؟؟
آیا باید آنها را تنها بگذاریم و فقط مترصد فرصتی باشیم که این عزیزان را سر سرکوب و تحت فشار و یا از آنها انتقاد های نا بجا کنیم؟؟؟

نه دوست عزیز بجای اینکه منتظر بمانیم برای اینکه کارایی این عزیزان به هر دلیلی کم و یا نتوانند به تهدات خود عمل کنند سریعا انتقاد کرده باید دست به دسته هم بدهیم و به هر صورت و از هر طریق و در هر مکان و مقامی که هستیم به آنها کمک کرده و اگر توانایی کمک نداشتیم حداقل برای آن عزیزان دعا کرده و از خداوند متعال توفیق ایشان را در راهی که برای خدمت به مردم بر داشته اند خواهانباشیم

از قدیم گفته اند یک دست صدا ندارد/پس یکدست باشیم تا خداوند به ما عنایت کرده و برکت دهد

در آخر پیشرفت رو ز افزون زحمتکشان خدمت گذاران مردم را که خالصانه زحمات فراوان میکشند از درگاه باری تعالی خواهانم و برای بد بینان یآرزو ی خوشبینانه
نگاه کردن به امور را دارم
.

و من الله توفیبق
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار