شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۷
در مراسمی با حضور مسئولان کشوریاستاندار خوزستان پرچمدار اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی شدپرچم متبرک بارگاه مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و نماد اجلاس پیرغلامان حسینی به استاندار خوزستان به عنوان میزبان آینده این اجلاس تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در این مراسم که معاون صدای سازمان صداوسیما و فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز حضور داشتند پرچم متبرک بارگاه مطهر اباعبدالله الحسین(ع) به عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان به عنوان میزبان مراسم امسال اجلاس پیرغلامان حسینی تحویل داده شد. قرار است آیین افتتاحیه اجلاس پیرغلامان حسینی 23 مهر ماه در محل سالن امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شود.

مراسم اختتامیه این اجلاس نیز در محل مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار خواهد شد. مهمانان خارجی اجلاس از 35 کشور برای شرکت در این اجلاس دعوت شده‌اند. علاوه بر این قرار است 50 مهمان خارجی از سوی استان خوزستان از کشورهای حوزه خلیج فارس و 30 استان کشور در مراسم امسال اجلاس پیرغلامان حسینی حضور یابند. طبق برنامه اعلام شده از 130 پیرغلام حسینی کشور در اجلاسیه امسال تقدیر به عمل آورده می‌شود. -
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار