شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۵
 معاون اجرایی ستاد استانی دوازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی گفت: استان خوزستان امسال در جریان این اجلاس که 23 و 24 مهر برگزار می شود میزبان 850 تا یک هزار نفر از ذاکران، خادمان و محبان اهل بیت(ع) از داخل و خارج کشور است.

'محمدرضا روغنی زاده' عصر جمعه در حاشیه آیین پیشواز این اجلاس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این اجلاس مداحان و خادمان اهل بیت و افرادی که به نوعی با دستگاه آل الله سر و کار دارند از 16کشور جهان اعم از نیجریه، سوریه، عراق و حتی کشورهای اروپایی از جمله آرژانتین حضور خواهند داشت.

دبیر اجرایی دبیرخانه دایمی مداحان و شاعران خوزستان اظهار کرد: این اجلاس که همه ساله و هر سال در یکی از استان های کشور برگزار می شود امسال به میمنت و برکت ایام عزاداری سید الشهدا در خوزستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری اجلاس در خوزستان از این حیث که این استان دروازه تشیع و ورود اهل بیت به کشور است اهمیت بسیاری دارد.

روغنی زاده یادآوری کرد: همایش امروز در پیشواز اجلاس به همت چند دستگاه برگزار شد؛ دبیرخانه دایمی مداحان و شعران خوزستان متولی امر است که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج مداحان، کانون مداحان و شعرای آیینی استان و بنیاد دعبل خزاعی این همایش را برگزار و هر کسی گوشه ای از بیرق امام حسین(ع) را بلند کرده اند.

'عباس نوان' مسوول بسیج مداحان خوزستان هم به ایرنا گفت: همایش امروز به صورت مشترک با دیگر متولیان امر برگزار شد تا پیش از اجلاس به یک وحدت رویه ای برسیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار