اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: اندیمشک چهارمین شهر استان در تعامل و همکاری با نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، اکبر کروندی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با تاکید بر تعامل حداکثری با شهروندان در راستای ایجاد امنیت پایدار اظهار کرد: با توجه به آمار موجود شهرستان اندیمشک پس از شهرهای آبادان، اهواز و دزفول چهارمین شهر مطرح استان در تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی، اقتدار برگزار خواهد شد، تصریح کرد: جلب اعتماد و تعامل شهروندان با نیروی انتظامی موجب ایجاد امنیت پایدار در شهرستان خواهد شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک از برگزاری همایش پلیس و اصناف در هفته نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد و افزود: در این همایش که با همکاری اتاق اصناف برگزار خواهد شد هشدارها و دستورالعمل‌های مورد نیاز و آخرین رویدادها برای اصناف تبیین و بازگو خواهد شد.

کروندی خاطر نشان کرد: در این هفته علاوه بر تجلیل از کارکنان ساعی این نیرو که به دنبال ارائه ایثارگری و رشادت‌های خاص در ماموریت‌های محوله به این عنوان مفتخر شده‌اند، مواردی مانند تجلیل از بازنشستگان ناجای شهرستان و اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی و رزمی و مذهبی نیز در نظر گرفته است.

این مسئول ادامه داد: اجرای همایش پیاده‌روی کارکنان به همراه قرائت زیارت عاشورا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در شهرستان، برگزاری مسابقه تیراندازی ویژه کارکنان، برگزاری طلایه‌داران فرهنگی و همایش همیاران پلیس و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته در شهرستان اجرا خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد برگزاری این ویژه برنامه‌ها ضمن ارتقای سطح امنیت جامعه بتواند بستری مناسب برای مشارکت بیشتر مردم به عنوان جامعه مسئول و نیروی انتظامی به عنوان پلیس پاسخگو در کنار مردم را به وجود آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار