شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۴
مراسم استقبال از پیام بویری دارنده مقام سوم مسابقات کشتی‌فرنگی بزرگسالان آسیا در اینچئون کره‌جنوبی عصر دیروز با حضور چشم‌گیر مردم پهلوان‌پرور و برخی مسئولین ورزش‌دوست شهرستان ایذه برگزار شد.
شهرستان ایذه در مراسم استقبال از پیام بویری دارنده مقام‌سوم مسابقات اینچئون، سنگ تمام گذاشتند. به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، مراسم استقبال از پیام بویری دارنده مقام سوم مسابقات کشتی‌فرنگی بزرگسالان آسیا در اینچئون کره‌جنوبی عصر دیروز  با حضور چشم‌گیر مردم پهلوان‌پرور و برخی مسئولین ورزش‌دوست شهرستان ایذه برگزار شد. 

پیام بویری کشتی‌گیر 20 ساله ایذه‌ای تیم ملی کشتی‌فرنگی جمهوری‌اسلامی‌ایران و نائب‌قهرمان مسابقات جهانی جوانان‌جهان، امسال برای اولین‌بار به‌عنوان ملی‌پوش تیم بزرگسالان و به‌عنوان جوان‌ترین کشتی‌گیر تیم ملی ایران به این مسابقات آسیایی اعزام شد و جواب اعتماد مربیان خود را پس داد. این ورزشکار ایذه‌ای با توجه به کشتی‌های درخشان در دور مقدماتی وزن 85 کیلوگرم این مسابقات، علاوه بر درخشش خیره‌کننده خود و شکست دو حریف ابتدایی خود، با آنکه یکی از طلایی‌های ایران در این مسابقات محسوب می‌شد، با ناداوری‌های صورت گرفته برای ورزشکاران ایرانی در این دوره، به مسابقه رده‌بندی رفت و در همان دقیقه اول، با اجرای سریع و خیره‌کننده خود حریف را 11 بر صفر با اقتدار شکست داد و برای جمهوری اسلامی ایران و مردم قهرمان پرور خوزستان، افتخاری دیگر آفرید.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان ایذه یکی از قطب‌های کشتی‌فرنگی کشور، همواره در رده‌های پایه تیم ملی، حرفی برای گفتن داشته است و پیام بویری، رامین طاهری،رضا اسدپور، بهروز کبیری، محمد حاتمی، حسین اسدی، مسعود مرادی، مهرداد مردانی و بسیاری دیگر از کشتی‌گیران افتخار آفرین جهانی و آسیایی را تقدیم تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان کرده است ولی به‌دلیل عدم حمایت‌های مالی و عدم توجه مسئولین شهرستان و مشکلات مالی اداره ورزش و جوانان شهرستان در جهت کمک به این قهرمانان، برای آینده و زندگی خود، مجبور به روی آوردن به حرفه و دوری از این ورزش شده اند که جای بسی تاسف دارد. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
مهاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
comment
0
1
comment شهرستان "ایذه" یکی از شهرهای محروم استان حوزستان به شمار میرود.و اینچنین قهرمانانی را پرورش میدهد."پیام بویری" مزد غیرت و شجاعت خود را گرفت..مبارک باد این قهرمانی.....
comment
کوثر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
comment
0
1
comment تبریک میگم به مردم ایذه و اقای بویری ایشاالله
طلای مسابقات جهانی 2015 واقعا همه ی ما ایذه ای ها رو خوشحال کردن
comment
داودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
comment
0
0
comment انشاالله مسولین بیشتر به فکر جوانان شهرستانی باشند که همیشه ثابت کرده اند اگر به آنها برسند ورزش استان در صدر کشور قرار حواهد گرفت آفرین بر بویری ودیگر ورزش کاران فهیم ایذه ای
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار