اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۵
خبرگزاری تسنیم: مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز گفت: تخریب و جمع آوری کپرهای غیرمجاز بازارچه عامری اهواز در ماه گذشته انجام شده بود و در مرحله آخر، شب گذشته تمامی کپرهای غیرمجاز این بازارچه تخریب شد.

بهزاد مشکوری  اظهار کرد: کپرهای بازار عامری اهواز ساعت 3 بامداد روز پنجشنبه توسط عوامل اجرائیات شهرداری تخریب شد.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در این عملیات حضور نداشت به همین دلیل فقط تخریب کپر‌ها صورت گرفت تا روز بعد کپرهای تخریب شده توسط شهرداری منطقه جمع آوری شود.
مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز گفت: طبق شکایت‌هایی که شهروندان ارائه دادند این موارد توسط دادستانی شهرستان اهواز به صورت جدی پیگیری می‌شود و شهرداری اهواز مشکلات سد معبر و بازارچه‌های غیر مجاز را رفع می‌کند.
وی عنوان کرد: در روزهای گذشته 108 واحد از کپرهای غیرمجاز بازارچه کیان اهواز، دام‌های سبک در خیابان 22 بهمن اهواز و وسایل ذبح طیور در شهرداری منطقه 6 اهواز به کمک دیگر سازمان‌ها جمع آوری شد.
مشکوری درباره احداث مجدد کپر‌ها توسط فروشندگان بیان کرد: عمده مشکلات کپر‌ها از لحاظ بهداشت محیطی، بهداشت مواد غذایی، گرفتگی فاضلاب و ترافیک است و واحد پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز موظف به برخورد با آن‌ها است.
وی درباره ساماندهی وضعیت فروشندگان در بازارچه‌های غیر مجاز گفت: وظیفه واحد پیشگری از تخلفات شهری رفع سد معبر‌ها و جمع آوری بازارچه‌های غیرمجاز است و ساماندهی دست فروشان جزو وظایف این واحد نیست.
مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: واحد پیشگیری از تخلفات شهری پس از پاکسازی، محل را در اختیار شهرداری منطقه می‌دهد و امیدواریم با مشارکت سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط دوباره شاهد این معضل شهری نباشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار