شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
به دلیل استقبال خوب تماشاگران نمایش کمدی صورت حساب پرداخت نمیشه اجرای ویژه خواهد داشت. ندا عزیزیه کارگردان با اعلام این خبر به شوشان گفت: نمایش صورت حساب پرداخت نمیشه نوشته داریوفر روز سه شنبه 22 مهر ساعت 19 در محل کیانپارس بلوار ساحلی کتابخانه مرکزی تالار مهتاب به اجرا درخواهد آمد.
به دلیل استقبال خوب تماشاگران  نمایش کمدی صورت حساب پرداخت نمیشه  اجرای ویژه خواهد داشت. ندا عزیزیه کارگردان با اعلام این خبر به شوشان گفت:   نمایش صورت حساب پرداخت نمیشه نوشته داریوفر روز  سه شنبه 22 مهر ساعت 19  در محل کیانپارس بلوار ساحلی کتابخانه مرکزی تالار مهتاب به اجرا درخواهد آمد. 

 ندا عزیزیه کارگردان نمایش می افزاید : داریو فو از مردمی ترین نویسنده گان دنیا در این اثر با به تصویر کشیدن دو خانواده ایتالیایی و مواجه آنها با پلیس به بررسی معضلات ناشی از بیکاری و گرانی پرداخته است.
 
کارگردان اهوازی اظهار کرد: تاکنون این کار با استقبال خوبی مواجه شده و مخاطب اصلی ما یعنی مردم از کار راضی بودند و توانستیم آنها را بخندانیم.

عزیزیه با بیان اینکه بخش زیادی از فروش صرف هزینه های مختلف اجرای تئاتر می شود، گفت: هزینه های تئاتر بسیار زیاد است و متاسفانه مسئولان حمایت خوبی از ما نمی کنند.

گفتنی است داستان این نمایش در خصوص «آنتونیا» زنی که برای خرید روزانه به سوپرمارکت رفته و متوجه می شود که قیمت ها نسبت به ماه قبل چند برابر شده، در برخورد با مدیر سوپرمارکت مردم عصبانی شده و سوپرمارکت را غارت می کنند، مدیر سوپرمارکت شکایت کرده و پلیس وارد عمل می شود… این نمایش نوشته داریو فو نویسنده و کارگردان سرشناس ایتالیایی است که توسط گروه «خانه به دوش ها» و به تهیه کنندگی نیما باغبانی به اجرای عمومی درآمد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار