اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
معاون قضایی در امور شعب دیوان عدالت اداری گفت که شکایت از تصمیم وزارت ارشاد مبنی بر فیلتر سایت‌های فاقد مجوز در این مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

حجت‌الاسلام موسی قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این باره ابتدا یک دادخواست به منظور رفع فیلتر از سایت «دانا» ارائه شده بود ولی قبل از رسیدگی دیوان عدالت اداری، این سایت رفع فیلتر شد.

وی ادامه داد: چند دادخواست دیگر به خواسته ابطال تصمیم وزارت ارشاد مبنی بر فیلتر سایت‌های فاقد مجوز به دیوان عدالت اداری ارائه شده است که طی آنها صدور دستور موقت برای رفع اثر از این تصمیم نیز درخواست شده بود.

قربانی گفت: شعبه رسیدگی کننده در این خصوص دستور موقت صادر کرد و بر این اساس سایت های فیلتر شده توسط وزارت ارشاد رفع فیلتر می‌شوند، اما رسیدگی به خواسته اصلی پرونده در صلاحیت هیات عمومی دیوان عدالت اداری است و به همین منظور پرونده بدوا به کمیسیون تخصصی دیوان عدالت اداری ارجاع شده است.

معاون قضایی در امور شعب دیوان عدالت اداری ادامه داد: در صورتی که کمیسیون تخصصی شکایت را وارد تشخیص دهد پرونده برای رسیدگی به هیات عمومی دیوان عدالت اداری ارسال می‌شود.

به گزارش ایسنا، چندی پیش وزارت ارشاد اقدام به فیلتر کردن سایت‌های فاقد مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات کرد که این امر واکنش‌هایی را به همراه داشت.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری دوشنبه ۳۱ شهریور 93 در این رابطه گفت که اگر بنای وزارت ارشاد این است که حق دارد جلوی سایت‌های ثبت نشده را بگیرد باید این کار را درباره‌ همه‌ سایت‌های ثبت نشده انجام دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار