اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
 محمدرضارضایی مدیر فرودگاه آبادان ازافزایش پرواز شرکت هواپیمائی زاگرس در مسیر مشهد – آبادان – مشهد خبرداد .
محمدرضا رضایی با اشاره موقعیت فرودگاه در منطقه و استقبال از پرواز به مشهد مقدس  گفت : شرکت هواپیمائی زاگرس  اقدام به افزایش پرواز در مسیر مشهد – آبادان - مشهد در روزهای دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه هرهفته به صورت برنامه ای نمود.
مدیرفرودگاه آبادان افزود : تا پیش از این برقراری شرکت هواپیمائی زاگرس با دو  پرواز در مسیر مشهد در فرودگاه آبادان ارائه خدمات می نمود .
وی  ضمن اعلام آمادگی فرودگاه به پذیرش انجام پرواز به تمام نقاط کشورگفت : در حال حاضر فرودگاه آبادان جنوب غرب کشور را به تهران ، اصفهان ، شیراز ، بندرعباس و خارک  و به مسیر خارجی شارجه وصل کرده است .
مدیر فرودگاه آبادان تصریح نمود : در حال حاضر هفتگی 100 پرواز در مسیر آبادان با همکاری شرکت های هواپیمائی آسمان ، قشم ایر ، ایران ایر تور ، ایران ایر ، کیش ایر ، ایر عربیا ، زاگرس و نفت انجام می شود .
ایشان اضافه نمود : استقبال از پروازهای مشهد ، همجواری بامرز کشور عراق و مسافران عراقی بیش از 28 پرواز در مسیر مشهد مقدس را در این فرودگاه فعال نموده است . 
محمد رضا رضایی گفت : روند افزایشی پروازها در مسیرهای تهران و مشهد ادامه خواهد داشت و این موضوع بر ظرفیت این فرودگاه و لزوم توسعه تاکید می کند .  

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار