اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
به منظور ارتقای توسعه استقرار سيستم هاي مديريت ايمني غذا، دوره آموزشي، توجيهي سيستم مديريت ايمني غذايي برای مديران موسسات توليدی خوزستان، در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، سیمین فقهی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی این دانشگاه با اعلام این خبر، گفت: این دوره به مدت یک روز و آنهم در راستاي توسعه استقرار سيستم هاي مديريت ايمني غذا، دوره آموزشي- توجيهي سيستم مديريت ايمني غذايي و برنامه هاي پيش نيازي آن با گروه مخاطب مديران موسسات توليد ي خوزستان تشکیل شد.
مدیر نظارت بر مواد غذائی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در ادامه خاطرنشان کرد: از آنجایی که مخاطرات تهدید کننده سلامت مواد غذایی می تواند در هر مرحله از زنجیره مواد غذائی اتفاق بیفتد، نیازمند یک مجموعه با سیاست گذاری صحیح هستیم که سلامتي غذا از مزرعه تا سفره را کنترل کند. 
فقهی افزود: تضمین سلامتی و ارتقاء کیفیت مواد غذائی، اجرای برنامه های پیش نیازی و سیستم های مدیریت ایمنی غذا در کارخانه ها، از جمله اهدافی است که در سازمان غذا و دارو پیش بینی شده است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار