اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: در دوره جدید اعزام عمره گزاران ، امسال 30هزار عمره گزار خوزستانی به سرزمین وحی مشرف می شوند.

'ناصر حویزاوی' در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز با اشاره به اینکه در دوره قبلی حدود 25هزار عمره گزار خوزستانی به خانه خدا اعزام شدند ابراز امیدواری کرد با هماهنگی سازمان متبوع ، دستگاه های اجرایی شمار عمره گزاران خوزستانی به 30هزار نفر برسد.

وی با ابراز خرسندی از پایان موفقیت آمیز بازگشت حجاج خوزستانی به وطن که برای انجام مناسک حج تمتع به خانه وحی مشرف شدند گفت: امسال در مجموع سه هزار زایر بیت الله الحرام به خانه خدا اعزام شدند و پس از اعمال خود به سلامت به وطن بازگشتند.

مدیر حج و زیارت خوزستان در ادامه با اشاره به در پیش بودن طرح ساماندهی زایران در اربعین حسینی گفت: دو مرز شلمچه و چذابه دو گذرگاه اصلی اعزام قانونی زوار حسینی به کربلای معلا هستند.

حویزاوی با اشاره به اینکه داشتن ویزا برای سفر به عتبات عالیات در اربعین حسینی ضروری است به زایران خوزستانی مشتاق زیارت حرم حسینی توصیه کرد ویزای خود را مراکز خدمات مسافرتی معتبر تهیه کنند تا به هنگام عبور از مرز با مشکلی رو به رو نشوند.

وی با اشاره به مشاهده مواردی از صدور ویزای جعلی برای زوار حسینی گفت: باید در این ارتباط مراقب سوء استفاده دلالان بود.

مدیر حج و زیارت خوزستان در ادامه از اعزام حدود 400هزار زائر حسینی از ایران به عتبات عالیات از دو مرز شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: داوطلبان زیادی هستند که به صورت خودجوش به زایران حسینی در ایام اربعین و در مسیر حرکت کاروان های خدمت رسانی می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به زمان ثبت نام متقاضیان حج تمتع در خوزستان اشاره کرد و گفت: از 17ربیع الاول مصادف با میلاد باسعادت خاتم الانبیاء حضرت محمد(ص) ثبت نام زایران حج تمتع برای سال 1394 در کاروان های خوزستان شروع خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار