اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
امام جمعه هندیجان:
به گزارش خبرنگار تسنیم از بندرهندیجان،امام جمعه هندیجان در خطبه های نماز جمعه گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال تعلیق تحریم ها نیست بلکه به دنبال برداشتن کامل و لغو همه آنها می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور امام جمعه شهرستان هندیجان در ادامه خطبه ها افزود: معاون وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنان اخیر خود اینگونه بیان کرده که هدف ما در مذاکرات تعلیق موقت تحریم های ایران است نه اینکه به طور کامل آنها را لغو کنیم و هنگامی تحریم ها را لغو می کنیم که اطمینان کامل برای ما حاصل شود.
علی شمیل پور بیان داشت: نتیجه ائتلاف ضد داعشی که همه شاهد آن بودیم و برای همه جهانیان آشکار شد یک خطر جدی برای منطقه است و البته خود این ائتلاف خطرناک می باشد و کشورهای اسلامی و علمای مسلمان باید بیدار و آگاه باشند و همه دست به دست هم بدهیم تا داعش که یک اسلام ستیز و دشمن شیعه و سنی می باشد را به شرق غرب معرفی کنیم.
وی عنوان کرد: داعش نه از طرف شیعه و نه سنی و نه از طرف اسلام است،آمریکا در ائتلافی که خود برگزار کرده به جای اینکه ضد داعش و علیه این گروه حمله کند یک کمک بزرگ تسلیحاتی به آنها کرده و در آخر عذرخواهی می کند که اشتباهاً به دست داعش رسیده و ما می پرسیم که چرا اشتباهاً به دست نیروهای عراقی نرسیده است؟
شمیل پور خاطر نشان کرد: آمریکایی ها در مسیری که می روند خود ر ا فریب می دهند،مردم ما مردمی بیدار و آگاه هستند و فریب این بازی ها را نمی خورند.
خطیب نماز جمعه هندیجان تصریح کرد: ما باید یک راهپیمایی برای شیخ بزرگوار عربستانی که در قم و نجف تحصیل کرده و به ناحق حکم اعدام وی از دادگاه قضایی وهابیت صادر شده است را برگزار می کردیم.
شمیل پور در ادامه گفت: شیخ نمر در طول زندگی خود ضد وهابیت و ظلم های آنها قیام کرده و همیشه از شیعیان مظلوم شهر مدینه و نزدیک شهرهای ریاض دفاع کرده است،و ما نماز گزاران هندیجانی از صدورحکم اعدام این شیخ شیعی مجاهد که به ناحق و غیرعادلانه صادر شده را محکوم می کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار