اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان:
خبر انتقال شرکت هواپیمایی نفت به استان دیگر و تعدیل ۳۷۰ نیروی تلاشگر این شرکت مهم‌ترین خبری بوده که باعث واکنش مقامات مسئول و نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده است و اگر مقامات مسئول و تصمیم گیرنده جلوی این حرکت غیر کارشناسی را نگیرند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در مورد انتقال شرکت هواپیمایی نفت به استان دیگر گفت: این موضوع درحد حرف است و هنوز مطمئن نیستیم ولی اگر چنین مطلبی صحت داشته باشد مدیریت ارشد استان  هم واکنش نشان خواهد  داد.

فرج الله خبیر در گفتگو اختصاصی با کابان‌نیوز اظهار داشت: وجود شرکت هواپیمایی  نفت در استان خوزستان یک ظرفیت خوب  برای خانواده ‌های کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب  وهم مردم خوزستان است.

وی تأکید کرد: وجود شرکت هواپیمایی نفت از ظرفیت ‌های خوب برای مردم استان است  که نباید این امکانات از استان خوزستان گرفته شود  .

 هیچ دلیلی نمی‌تواند انتقال شرکت هواپیمایی نفت به استان‌های دیگر را توجیه کند
 نماینده مردم شوشتر و گتوند نیز در گفت وگو با خبرنگار کابان‌نیوز گفت:  هیچ دلیل نمی‌تواند انتقال شرکت هواپیمایی نفت به استان دیگر را  توجیه کند.

سید محمد سادات‌ابراهیمی اظهار داشت: اعتقاد دارم که وزارت نفت با این موضوع مخالفت خواهد کرد چون نگاه  آن به خوزستان ویژه است.

وی افزود: نگاه ویژه به درآمدهای نفتی حداقل انتظار مردم خوزستان از مسئولین است  وهمانطور که در بصره اعتبارات ویژه برای مناطق نفت‌خیزعراق لحاظ می  شود  این انتظار هم می‌رود که این اتفاق خوش یمن برای مردم خوزستان  هم بیافتد.

سادات ابراهیمی تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم انتظار مردم خوزستان نفت در این استان، نه تنها موجب توسعه استان نشده بلکه از عوامل عقب ماندگی استان هم شده است چراکه وقتی شرکت‌های بزرگ نفتی در خوزستان وجود دارد ولی گردش مالی آن‌ها خارج از استان است وجود این شرکت‌ها باعث افزایش هزینه‌های جاری به مردم است.

وی افزود: حداقل انتظار این است که مردم از یک سری امکانات رفاهی که  شرکت نفت در خوزستان فراهم کرده بهره‌مند شوند نه اینکه امکانات قبلی استان هم از آنها دریغ شود و رویکرد هر روز نسبت به قبل بدتر شود.

پی گیری‌های لازم  را با وزارت نفت خواهیم داشت
ماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی از موضوع انتقال شرکت هواپیمایی نفت به خارج از استان خوزستان اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: برای صحت موضوع پی گیری‌های لازم را با وزارت نفت انجام خواهیم داد.

حبیب آغاجاری اظهار داشت: مطمعن هستیم مسئولین استان خوزستان هم با انتقال شرکت هواپیمایی نفت به استان دیگر مخالف هستند چون خوزستان مرکز فعالیت‌های نفتی در کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: انتظار ما این بوده  که وزارت نفت به مرکز استان انتقال یابد آن وقت از وجود چنین تصمیم‌هایی باخبر می‌شویم که جای تأسف دارد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی نیز   ضمن انتقاد از طرح انتقال دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی نفت، مخالفت خود را با انتقال شرکت هواپیمایی نفت اعلام کرد.
 
به گزارش کابان‌نیوز اسماعیل جلیلی، این اقدام را غیر کارشناسی خوانده وافزود: با توجه به رویکرد عدم تمرکز شرکت‌ها در مراکز استان‌ها سازگار نیست.
 
وی تأکید کرد باید دولت و بویژه سازمان هواپیمایی کشور روحیه و رویکرد عدم تمرکز شرکت‌ها که مورد تاکید مسئولان کشوری است را در دستور کار قرار دهد، و این‌که شرکت هواپیمایی نفت ایران از خوزستان به تهران برود اقدامی بی‌معنی است.
 
گفتنی است که خبر انتقال شرکت هواپیمایی نفت به استان دیگر و تعدیل ۳۷۰ نیروی تلاشگر این شرکت مهم‌ترین خبری بوده که باعث واکنش مقامات مسئول و نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده است و اگر مقامات مسئول و تصمیم گیرنده جلوی این حرکت غیر کارشناسی را نگیرند بازهم مردم خوزستان از حق مسلم خود محروم مانده و فقط زیان‌های آلاینده‌های نفتی نصیبشان می‌شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
comment
1
1
comment واقعا جای تاسف داره من خودم از شاغلین هواپیمایی نفت هستم مسولین به جای اینکه به ما روحیه بدن و از ما پشتیبانی کنن هر روز یک خواب غیر کارشناسانه رو میخوان به حقیقت بپیوندونن. استرس چیزیه که میتونه بزرگترین ضرر و خطاهای جبران ناپذیری رو متحمل جامعه هوایی کنه. به عنوان مثال من خلبان یا مهندس فنی که سر و کارمون با جون انسانها هست چرا باید هر روز از طرفی بهم استرس وارد بشه؟
این ایرلاین با همین 400 500 نفر داره میچرخه و پایداره. بذارید چرخش بچرخه و بیشتر از این مردم محروم خوزستان ( که تقریبا درامد کل ایران از خاکش هست ) رو محرومتر نکنید.
با تشکر
comment
خلبان مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
comment
0
0
comment محض اطلاع این شرکت کاملاً خصوصی میباشد و هیچ ربطی به وزارت نفت ندارد و قصد انتقال شرکت هم ندارند فقط تعدادی نفرات به اسم کارمندان اسبق نفت که آنها هم با شرکت به بخش خصوصی واگذار شده اند به حسب درخواستهای .... قصد فرافکنی دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار