شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: استکبار جهانی، از جریان آزادی خرمشهر عبرت بگیرد و اگر امروز به ملت ها زور می گویند و تجاوز می کنند، بدانند که روزی آزادی بیت المقدس نیز مانند آزادی خرمشهر، صاعقه وار و غافلگیر کننده خواهد بود.

به گزارش شوشان و به نقل از ایسنا، سردار نقدی در مراسم افتتاحیه نخستین یادواره ملی سرداران و شهدای خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: آنهایی که برای ملت موحد ایران خط و نشان می کشند، از خرمشهر بیاموزند و بدانند که اگر می توانند شروع کننده ظلم و جنایت در حق چنین مردم مظلومی باشند، ولی پایان دهنده، ملت مسلمان است.

وی افزود:خرمشهر در این خطه نورانی به دشمن عبرت می دهد که به دست های ما نگاه نکنند که خالی از سلاح است، اینجا جایی است که نشان داد ملتی با دست های خالی می تواند در مقابل دشمنانی بایستد که همه مستکبران دنیا پشت آنها بودند.

نقدی تصریح کرد:به گفته شهید "میثمی"، قدرت ما در ساز و برگ و امکانات نیست، قدرت هر فرد به اندازه ارتباطی است که با خدا دارد؛ آزادی خرمشهر نشان داد که ارتباط قوی ملت ایران با خدا و ایمان و توکل چگونه کارساز است و در اوج ناامیدی ها می درخشد و پیروزی هایی ماندگار را رقم می زند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر یک تابلو مجسم از وعده الهی بود. این فتح همانگونه امام (ره) فرمود، به دست خدا انجام شد و این ایمان پاک و اخلاص و توکل ملت ایران بود که زمینه ساز این پیروزی شد؛ اکنون نیز برای تداوم این مسیر باید این اخلاص را حفظ کنیم.

وی با اشاره به مجاهدت زنان در دفاع از خرمشهر، ادامه داد:زنان در این عرصه حماسه های بسیاری را خلق کردند و بسیاری از آنان در قالب یک مادر فداکار، جوانان خود را راهی جبهه نبرد با دشمن کردند.دشمن می خواهد حجاب را از سر زنان ما بردارد، زیرا در مکتب همین حجاب است که زنان ما اینگونه تربیت شده اند و به دلیل وجود این مکتب است که زنان، شرافتمندانه به میدان نبرد با دشمن وارد می شوند. دشمن از این عفت و حیا هراس دارد و مکتب اسلام چنین زنان مقاومی را تربیت می کند؛ دشمن نیز در این سال ها با همه قوا به میدان آمده تا زنان را از این مکتب زینبی دور کند.

نقدی گفت:اگر دشمن از این مقاومت زنان ایرانی در خرمشهر عبرت نگرفته و با همه توان تلاش می کند که حجاب را از سر زنان مسلمان دنیا بردارد، ما هم با همه وجود خواستار این ارزش الهی هستیم و از آن دفاع می کنیم.

وی با اشاره به شناسایی بیش از هزار و 700شهید خرمشهری در نقاط مختلف کشور تاکید کرد: شناسایی این شهدا با این هدف انجام شده که پیام آنها را درک و آن را به نسل های آینده منتقل کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار