اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: ابزارهای جنگی امروزه به فضای سایبری تبدیل شده است که بسیار خطر ناک تر از جنگ فیزیکی و زمینی است.

به گزارش ایرنا ' قدرت الله دهقان' چهارشنبه در همایش پدافند غیر عامل شرکت مخابرات استان خوزستان در محل سالن اجتماعات مخابرات استان اظهار داشت: با وجود فضای سایبری زندگی انسان ها در تمام دنیا بسیار به هم نزدیک و وابسته شده است بطوریکه امروزه کوچکترین اتفاق و خبر در هر گوشه ای از جهان در کمترین زمان اطلاع رسانی می شود.

وی گفت: برای دفاع مدبرانه در برابر حملات سایبری باید در حوزه پدافند غیر عامل به روز بود تا کسی نتواند ضربه ای به جامعه وارد کند و دانشگاهیان و مسئولان این حوزه باید با به روز کردن کارشناسان و نرم افزارهای خود در برابر حملات سایبری خود را ایمن کنند.

دهقان در ادامه گفت: تمامی حوزه ها باید اصل پدافند غیر عامل و تهدید حملات سایبری را یک رسالت عظیم بدانند و به روز بودن را در اولویت کار خود قرار دهند. 

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان هم گفت : ابزارهای جنگی دیروز به فضای سایبری امروز تبدیل شده اند که بسیار خطر ناک هستند که آن را با عنوان جنگ نرم می شناسیم.

وی با اشاره به حادثه 11 سپتامبر در آمریکا افزود: این حادثه یک جنگ سایبری بود که جان هزاران نفر را به دلیل عدم ایمنی فضای سایبری هواپیمایی و فرودگاه آمریکا اتفاق افتاد و فرصت دفاع از کشور آمریکا را گرفته بود، کشوری که ادعای امنیت کامل در فضای سایبری را دارد با این وجود باید از این تهدید خطر ناک به موقع دفاع کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار