اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: احداث پارک‌های ویژه بانوان، احداث نماز خانه‌ها، توجه به مسئله لباس‌های درون بازار و راه اندازی تابلو‌های قرآنی در سطح شهر اهواز باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همایش سالانه امر به معروف ونهی از منکر پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در اهواز برگزار شد.
سردار حسن شاهوار‌پور در این همایش اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب شرعی است و همه افراد جامعه مکلف به اجرای آن هستند.
وی با بیان اینکه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر بی‌توجهی شود، آسیب‌های بسیاری با توسعه و افزایش منکرات به جامعه زده می‌شود، گفت: فرماندهان سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مقامات قضایی با کیفیت بر این کار نظارت می‌کنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان خوزستان افزود: باید آموزش‌های لازم با توجه به سیره معصومین (ع) درباره امر به معروف و نهی از منکر به افراد جامعه داده شود.
وی درباره برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: تذکر‌های لسانی اثر گذار و بر اساس آموزه‌های دینی انجام شوند، در دستور کار قرار گرفته‌ است.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان افزود: موارد مورد نیاز شهروندان از طریق جزوات، نشریات و نرم افزارهای فرهنگی در اختیار مردم قرار داده شده است.
وی درباره برنامه‌های فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر در رابطه با ماهواره گفت: بیش از 600 برنامه برای مردم استان برگزار شده و مردم خودشان ماهواره‌ها را تحویل می‌دهند.
شاهوار‌پور با بیان اینکه ذائقه مردم باید سمت محصولات تولید داخلی رود، عنوان کرد: اجناسی که از کشورهای خارجی وارد می‌شود دارای پیام‌های فرهنگی هستند و باید با تقویت محصولات داخلی مسئله اشتغال را برطرف و فرهنگ اسلامی را نهادینه کنیم.
وی تأکید کرد: احداث پارک‌های ویژه بانوان، احداث نماز خانه‌ها، توجه به مسئله لباس‌های درون بازار و راه اندازی تابلو‌های قرآنی در سطح شهر باید جدی گرفته شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار