شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۵

شوشان: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با انتقاد از نگاه یك جانبه غرب به مساله حقوق بشر گفت:سران استكبار در برابر وجدان بیدار ملت های خود، دست از تزویر ،دروغ و فریب كاری بردارند.

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی در دومین روز برگزاری كنگره ملی سرداران، امیران شهید و شهدای خرمشهر گفت: دستاوردهای بزرگ كشور مرهون خون شهدایی است كه در برابر تهاجم رژیم بعث عراق تا پای جان ایثار كردند.

وی اظهار داشت:این دستاورد بزرگ امروز جهان را به حركت در آورده است و یك نمونه بارز آن بیداری اسلامی در جهان اسلام است.

سردار سرتیپ پاسدار وحیدی بیان داشت: كسانی كه حامی مالی و تجهیزاتی صدام و رژیم وی بودند امروز شعار طرفداری از حقوق بشر و دمكراسی را سر می دهند.

وی اظهار داشت: این افرادی كه حامی صدام بودند و در زمان جنگ تحمیلی از نظر سیاسی و مالی به وی مساعدت می كردند اینك جمع شده اند و از دمكراسی دم می زنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:این افراد امروز در یك حركت همسو با اسراییل و آمریكا كشور سوریه را كه تنها كشور مخالف سیاست های صدام در منطقه بود، متهم به نقض حقوق بشر می كنند.

وی ادامه داد:در آن منطقه یك كشور است كه در برابر سیاست های اسراییل مقاومت كرد و آن كشور سوریه است و بعد از آن حزب الله لبنان ، اینك طرفدارن دروغین حقوق بشر و دمكراسی می خواهند این كشور را با سیاست های خود همسو كنند كه تاكنون موفق نشده اند و انشاء الله موفق نخواهند شد تا این فریب كاری را در دنیا محقق كنند.

سردار سرتیپ پاسدار وحیدی افزود:جمهوری اسلامی در چنین شرایطی كه فریب كاری در دنیا حاكم است روز به روز قوی تر و سرافراز تر در عرصه های بین المللی حضور دارد كه این به بركت خون شهدا و ولایت فقیه است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار