شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
قائم مقام وزیر در ادامه گفت: عملکرد دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و چندی دیگر از دانشگاه ها در تسویه بدهی ها و کارانه های معوقه مثبت می باشد و عملکرد سایر دانشگاه ها در این خصوص ضعیف می باشد.
دکتر ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با روزنامه سپید در روز شنبه 10 آبان ماه 1393 گفت: طبق بخشنامه ای از همه دانشگاه ها خواسته شد که در کارانه ها به روز باشند ولی اکثر دانشگاه ها تبعیت نکردند، اکثر دانشگاه ها در حسابشان پول دارند، ما نیز قبول کردیم که از طرح تحول به آنها پول داده شود و با نقدینگی خودشان دیگر بدهی نداشته باشند و در خصوص کارانه به روز باشند.

قائم مقام وزیر در ادامه گفت: عملکرد دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و چندی دیگر از دانشگاه ها در تسویه بدهی ها و کارانه های معوقه مثبت می باشد و عملکرد سایر دانشگاه ها در این خصوص ضعیف می باشد.

دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن تشکر از نظر مساعد قائم مقام وزیر به این دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت، موفق شد تمام بدهی های معوقه خود از قبیل بدهی های معوقه کارانه، اضافه کار، بدهی های دارویی، ملزومات و تجهیزات پزشکی خریداری شده در سال های قبل و همچنین دیون انرژی را تسویه نماید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: میزان بدهی های معوقه دانشگاه در دیون پرسنلی به میزان 502 میلیارد ریال بوده است که خوشبختانه توانستیم قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت این بدهی به پرسنل را پرداخت کرده و در این خصوص پیش از ورود به این طرح بزرگ به روز شویم.

قائم مقام وزیر در خوزستان گفت: در حوزه بدهی دارویی به میزان 174 میلیارد ریال معوقه مالی وجود داشت به گونه ای که برخی از شرکت های دارویی دیگر از ارائه دارو به دانشگاه امتناع می ورزیدند که به لطف خداوند توانستیم تماما" با شرکت های دارویی تسویه حساب کنیم که حتی باور این موضوع نیز برای برخی از خود شرکت های دارویی سخت و دشوار بود و یا در بدهی های حوزه انرژی 43 میلیارد ریال بدهی معطل مانده بود که همه این موارد نیز تسویه گردید.

ایدنی بیان داشت: از سوی بازار نیز مبلغ 450 میلیارد ریال بدهی از قبل به دانشگاه وارد شده بود که پس از رایزنی و اخذ تخفیفات بابت پرداخت مطالباتشان، این میزان بدهی به بازار با موفقیت تسویه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان افزود: در حوزه پرسنلی تسویه حساب کارانه ها و اضافه کارها و به روز شدن آنها موجی از رضایتمندی را در بین پزشکان، پرستاران و پرسنل زحمتکش دانشگاه و بیمارستان ها ایجاد نمود و آنها را برای تداوم همکاری فعالانه و اثرگذار خویش مخصوصا جهت شروع اجرای طرح تحول نظام سلامت مصمم تر و علاقمندتر ساخت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار